Kırgınlık Sözleri sözleri

Reklamlar
Kırgınlık sözleri 2019 sayfamızda hepinizin beğeneceği kırgınlık ile ilgili sözleri en güzel olanlarını seçerek bu sayfamız içerisinde kısa ve öz olacak şekilde yayınladık.

Kısa bir ömür sürdüğümüz bu dünyada neden birbirimizi kırmaya üzmeye çalışırız anlamıyorum ama bende dahil mutlaka herkesin bir şekilde bu tip olaylar geçiyor başından. Durumlar yada ortamlar insanı öyle bir hale getiriyor ki arkadaşa olabilir yada dosta herhangi birisine söylemek isteyebilirsiniz, anlasın diye.

Ne yaparsanız ne kadar iyi olursanız olun hayatınızda mutlaka birileri sizi kıracak hareketler yaparlar. İşte bunlarla alakalı olarak da en duygusal olanlarını ekledik.

Kırgınlık Sözleri

Kırgınlık Sözleri

Dünyamı kararttın, canımdan can aldın. Aşkın adı batsın, bırak sevdan yüreğimde kalsın. Sen orada nefretimle yan.

Artık ne fark eder bir gün çıkıp gelsen de yanımdan ayrılmayıp her gün beni sevsen de yıldızları indirip yoluma gül döksen de benim için öldün sen yaşıyorum desende.

Gerçekleştirmeye yüreğin yetmiyorsa lütfen benimle hayal kurma! Karşındaki bir kişilik ve kırdığın şey bardak değil kalp!

Sana seni anlatamam isyan edersin aşkı tekrar istemem ziyan edersin.

Ne yürek kaldı sana verecek, nede inancım kaldı seninle bu yolda gidebilecek, kızgınlıklarım içimde kor oldu seni toprağa gömecek.

Seni ne kadar çok sevdiğimi biliyorsun peki ne kadar kırgın olduğumu biliyor musun?

Kırılan yürekler düzelir elbet, yüreği kıran kelimeler akıldan gitmez buda bir gerçek!

Keşke yalan söylemeseydin bana, keşke gözlerime bakarken seni seviyorum demeseydin bana!!! Yalancı sevgilinin yalancı gözleri!

Ne mi yapıyorum? Alçalan insanların, yükselen değerlerinden ‘uzak’ duruyorum.

İnsanların hayatlarına sorgusuz sualsiz girip sonra da darmadağın edip hiç bir şey söylemeden çekip gidenlerden nefret ediyorum. Böyle misin sende gerçekten gitmek mi istiyorsun?

Kelimelerinle ruhumda açtığın yarayı, aynı ağızdan çıkan sözlerinle nasıl iyileştirecek-sin?

Kalbim ağrıyor canım yanıyor gönlüm kırık… Sen nasılsın bilmiyorum ama ben iyi bakamadım kendime. Allah(c.c)’a emanetim.

İnsanları ayakta tutacağım diye hep kendim yıkılıyorum.

Adeta bir silgi gibi ben tükendim. Başkalarının yaptıkları yanlışları silmeye çalıştım, mürekkeple yazmışlar oysa. Ben kurşun kalem silgisi idim, azaldığımla kaldım. Ve seni asla affetmeyeceğim. Ciğerimi söken bu kırgınlıkları bana yaşattığın için!

Ben, senin ilkokul yıllarında durmadan yere düşürdüğün kurşun kalem gibiyim. Dışı sapasağlam, içi paramparça!

Kırıldıkça öğrenir insan boş vermeyi. Belki de bu yüzden sildim birçok şeyi.

“En çok sana kırılıyorum” diyemediğimizden, “Bir tek sana kızamıyorum” dediğimiz anlar vardır.

Ne kadar kırgın olsam da sana bir şey diyemiyorum.

Ne rüzgarıma tül, ne fırtınama talan lazım! Ne tahtıma kul, ne bahtıma yalan lazım! Bana bir ben, bir de beni anlayan lazım.

Ne olursa olsun kırgın kalmayalım, kırgınlık olmasın aramızda canım sevgilim.

Kimseye kırılma ve suçlama! Suçlanacak biri varsa o da sensin. Sonuçta o sana küçük bir umut verdi sen ise ona her şeyini verdin.

Her şeyin kadar değil değeri kadar seveceksin. Çünkü beklentin ne kadar çok olursa o kadar kırılırsın.

Sus gönlüm. Bütün bu susmalarına karşılık her şeyin hayırlısının olacağına inanarak sus. Her susuşun bir cevap olsun. Her susuşun sabrın olsun. Her susuşun duan olsun.

Buruk kalbim düzelmez bu sözlerinle asla, sana ben inandım sevdim ama sen harcadın beni, sevgi yolunda dönme bana bir daha.

Suskunluğun süresi bilinmez, ne kadar istersen o kadar susulur. Lakin kırgınlık muammadır, süresi erken dolar ve o en sevilen bile unutulur.

Bilirsin, kimsenin hakkı kalmaz kimsede. Ne bir milim ileri, ne bir milim geri. Tam beni kırdığın yerden kırarlar seni.

Sevgiliye Kırgınlık Sözleri

Dünyanın en zor şeylerinden birisidir çok sevdiğiniz kişi tarafından kırılmış olmak. İşte ona söyleyeceğiniz sözleri buraya derledik umarım beğenirsiniz. Bizi zaten haddinden fazla kıran durumlar böyle değil midir? Birde ona nasıl kırıldığınızı içinizin nasıl parça parça olduğunu söyleyemiyorsanız bu daha da kötüdür.

Kırgınlık Sözleri
Kırgınlıklarım var benim anlatmaya kelimelerin bile yetmeyeceği ve ben hepsine ‘neyse’ deyip susuyorum.

Sevgilim değil ama sevdiğimdin. Artık nefret ettiğim bile değilsin.

Kalbin içinde ne olduğunu asla bilemezsin. Kırıp dökmeden önce çok iyi düşün, kim bilir belki de içindeki sensin.

Çiçekler rüzgarın şiddeti ile kızlar erkeklerin ihaneti ile solarlar.

Yaşadığımız günlerin hatırına saygı duy bu aşka dargınım sana bırak beni bir başıma!

Kırılan yürekler düzelir elbet, yüreği kıran kelimeler akıldan gitmez buda bir gerçek.

Kandım sana belki yaşanır dedim bu defa, yine yalanlar yine kaçışlar, kırıldım sana bırak beni tek başıma!

Bana diyorlar ki: “Eskiden böyle değildin, çok içine kapanık sın!” Cevap veriyorum; içindekiyle yetinen gönlüm sizi ne yapsın.” Mevlana.

Seni her şarkının melodisinde bulurken şimdi her ayrılığın kucağında görüyorum.

Kalp kırmak o kadar kolay ki bir hata yaparsın hemen kırılır peki ya o kırılan kalbi düzeltmek kırmak kadar kolay mıdır?

Karanlık gecede önemli değildir yıldızları görmek. Gündüzleri yıldızları görmek marifet, aşık olmak önemli değil, bir ömür boyu sevebilmek marifet.

Seni seviyorum diyenin sevgisinden şüphe et, çünkü aşk sessiz, sevgi dilsizdir.

Al hadi hançeri eline vur hadi sırtıma acıma canım nasıl olsa kahpelik son moda!

Hiç başlamaması gereken bir aşktı bu zaten. Yasaklarla başlayıp yasaklarla biten. Artık sevmek yok, dönmek yok. Seni yeniden sevmesini bildiğim gibi unutmasını da bilirim.

Yarı dalgalı olmamalı deniz, ya tam durulmalı, ya da tam kudurmalı. Yarı ümit vermemeli sevgiliye, ya değer vererek sevmeli, ya da çekip gitmeli.

Hiç bir sevap mutlu etmedi ki beni, seninle girdiğimiz günahlar kadar…

Yemin ettim artık sevmeyeceğim ölsem de sözümden dönmeyeceğim. Terk ettim sevdaların yurdunu aşk ile yansam da dönmeyeceğim.

Bu yüreğe bu kadar acı fazla dersin bazen kendine. Ama hata bizde. Küçücük bir yürekle kocaman sevmek ne haddimize!

Kimseden bir şey bekleme, böylece asla hayal kırıklığı yaşamazsın.

Kırgınlık yüreğe vurunca dil sükut eder, ağrısı bedeni sarsa da acısı gözünden düşer. Rasim Yılmaz

Tek başına hayatı öğrenen insanı, kimse yokluğuyla korkutamaz.

Çok yorgunum be gönül, çok kırgınım, belkide bıkkın. Ne seni teselli edecek bir söz kaldı kalemimde ne yangınını söndürecek yaş kaldı kaldı gözümde. Çok yorgunum be gönül çok yorgun.

Artık yazdıklarımda arama kendini! Çünkü ben, suskunluğuma gömdüm seni.

Dal istediği kadar güçlü olsun, rüzgar istediği an kırabilecek güçtedir. Sen istediğin kadar güçsüz ol kalbimi kıracak kadar güçlü sözlerin.

Dal rüzgarı affetse bile dal kırılmıştır bir kere.

Seni o kadar çok seviyorum ki aşkım, kırgınlık olsa da aramızda, bu can sana feda bir tanem.

Bende hakkın kaldıysa eğer, sevildiğin günlere say.

Kırgınlık değil içimdeki sevgilim sadece sözlerin dokundu yüreğime inceden… Dal kırıldığı yerden, insan da kırıldığı kalpten koparmış.

Kırgınım. Kime olduğunu, neden olduğunu bilmeden. Belki hayata, belki kendime, belki de kıymet bilmeyen herkese.

Hiç bir sevap mutlu etmedi ki beni, seninle girdiğimiz günahlar kadar.

Kızgınlığım geçer de kırgınlığıma çare bulamıyorum.

Küskünlüğüm hayata değil, içindeki beş para etmez insanlara. Bıkkınlığım ise, onların yüzüne bakmak zorunda kalmam aslında.

Kalbini kırıyor diye üzülme; beklide hak etmediği yerden çıkmaya çalışıyordur.

Gönül ne kadar affet dese de, kırgınlık baki kalıyor bazı konularda.

Kırgınlık Sözleri
Garip değil mi? Ulaşamayacağımız kadar yüksekte sandığımız kişiler, aslında eğilemeyeceğimiz kadar alçaktadır.

Kime ne emanet ettiysek, ya kırdı ya da kaybetti. Anladım ki emanete en güzel bakan Allah(c.c) idi.

Kızgınlık çok gürültülüdür, oysa kırgınlık ne kadar da sessiz.

Hani derler ya; insan sevdiğine hiç kırılır mı? Aslında insan en çok sevdiğine kırılır.

Kırdıysa; sessiz kal. Sessizliğinden kırıldığını anlamıyorsa onsuz kal.

Gittim! Şimdi bir mevsim değil, bir hayat girdi aramıza, ne sen dönebilirsin artık geriye, nede ben kapıyı açabilirim sana.

Önemsedikçe yitirdiğim insanlar var.

Ben kusursuz doğmadım, acemi ve sakardım. İyi bir insan olmaya, vicdanımı temiz tutmaya çabalarken kırıldım. Hayat çok ince çok kırılgan. İnci Aral

Gözlerimden tut da ciğerlerime kadar kırgınım. Can Yücel

O kadarını da yapmaz diye düşündüğüm herkes tam olarak o kadarını yaptı.

Artık gelme. Çünkü hayallerim bile sana kırgın.

Mevlana Kırgınlık Sözleri

O diğerlerinden çok farklı ve söylediği insanın kalbine dokunan herkesin başına gelecek öyle sözleri var ki okudukça hayret ediyoruz. Burada da Mevlana’nın kırgınlık sözlerini yayınladık.

Olmaz dediğin ne varsa hepsi olur. Düşmem dersin düşersin, şaşmam dersin şaşarsın. Öldüm der durur, yine de yaşarsın.

Bize gözün değil, gönlün gördüğü yürek gerek.

Her insan bir yağmur tanesi gibidir. Kimi çamura, kimi gül yaprağına düşer.

Ey gönül ses etme! Bekle! Ya nasip de Rabbine bırak.

Seni seveni zehir olsa yut. Seni sevmeyeni bal olsa da unut.

Suskunluğum asaletimdendir. Her lafa verecek cevabım var. Lakin bir lafa bakarım laf mı diye, bir de söyleyene bakarım adam mı diye!

Niye üzülüp ağlarsın can? Bırak sevmeyen gitsin. Dua et Rabbim seni terk etmesin. İşte o terk ederse, gerçekten bitersin.

Seni kimin incittiğinin bir önemi yok, önemli olan seni kimin gülümsettiği.

Kalbi ve sözü bir olmayan kimsenin, yüz dili bile olsa, o yine dilsiz sayılır.

Söylediklerimin hepsinden vazgeçtim, pişman oldum. Çünkü ne sözde mana, ne de mana da söz kaldı.

Unutma; senin için başkasından vazgeçen, bir gün mutlaka başkası için senden vazgeçer.

Hayat bir nefestir, aldığın kadar. Hayat bir kafestir, kaldığın kadar. Hayat bir hevestir, daldığın kadar.

Sevgide güneş gibi ol, dostluk ve kardeşlikte akarsu gibi ol, hataları örtmede gece gibi ol, tevazuda toprak gibi ol, öfkede ölü gibi ol, her ne olursan ol, ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.

Ya kırdığın gönlü Allah(c.c) seviyorsa? Bilemezsin, bilseydin ödün kopardı; dokunamazdın.

Mevlana Kırgınlık SözleriEy can; kimseyi kırma. Sözden ağırı yoktur. Beden çok yükü kaldırır ama gönül her sözü kaldıramaz!.

Ne fark eder ki kör insan için elmas da bir camda. Sana bakan bir kör ise, sakın kendini camdan sanma.

Sen uzattığın eli tutmayan ele mi dargınsın. Yoksa onu tutmayacak birine uzattığın için kendine mi?

Nice insanlar gördüm, üzerinde elbisesi yok. Nice elbiseler gördüm, içinde insan yok!

Gülü gülene ver, kalbini sevene ver. Sevmek güzel şeydir kıymet bilene ver.

Sus artık yeter! Sır perdelerini pek o kadar yırtma. Çünkü bize, kırıkları sarıp onarmak, sırları örtmek yaraşır.

Hadi yaramı sarmaya merhemin yok. Yalandan da olsa gönül alamaz mısın?

Üzülme! Çünkü yaradan umudu en çaresiz anlarda yollar. Unutma, yağmurun en şiddetlisi en kara bulutlardan çıkar.

Varlığın bana yetmiyorken, yokluğunla avunmak zorundayım. Ya al götür kalanımı, ya da gel, tamamla eksik kalan yanımı.

Üzülme herkes ölür kimi toprağa gömülür, kimi yüreğe.

Gönül, han değil dergâhtır. Paldır küldür girip çıkılmaz, günahtır.

Bazen bitmek bilmeyen dertler yağmur olur üstüne yağar. Ama unutma ki, rengârenk gökkuşağı yağmurdan sonra çıkar.

Ne kadar az yüksekten uçarsan, düştüğün zaman o kadar az incinirsin. Kibri bırak, alçakgönüllü ol.

Elbet bizde biliriz lafı en inceden dokundurup, içini acıtmasını lakin kıyılıyoruz ama kıyamıyoruz sevdiklerimize işte.

Gönlüm dilime dargın, dilim gönlüme. Gönlüm duygularını anlatamadığı için kızarken dilime, dilim anlatamayacağı şeyleri düşündüğü için kızıyor gönlüme.

Akıl padişahı kafesi kırdı mı, kuşların her biri bir yöne uçar.

İnsanları kırmamaya çalıştıkça sanıyorlar ki, ben cevap vermesini bilmiyorum ya da kendimi savunamıyorum. Hayır, asla öyle değil. Benimde çok acımasız cümlelerim, sözlerim var ama onları söyleyecek merhametsiz bir yüreğim yok.

Birinin başına toprak saçsan başı yarılmaz. Suyu başına döksen, başı kırılmaz. Toprakla, suyla baş yarmak istiyorsan, toprağı suya karıştırıp kerpiç yapman gerek.

Kabuğu kırılan sedef üzüntü vermesin sana, içinde inci vardır.

Dikenden gül bitiren, kışı da bahar haline döndürür. Selviyi hür bir halde yücelten, kederi de sevinç haline sokabilir.

Bir gönlü mü kırdın o zaman ağlamalısın. Hele özür dilemesini bilmiyorsan senden ne dost olur, ne de yaren. Ya incittiğin, kırdığın gönlü ALLAH seviyorsa, Rasulullah (s.a.v) seviyorsa, hatta arz-ü sema dahi seviyorsa. Nerden bileceksin, bilmiyorsun, bilseydin ödün kopardı dokunmaktan.

Ey can! Kimseyi kırma sözden ağırı yoktur. Beden çok yükü kaldırır ama gönül her sözü kaldıramaz.!

İnsanlar senin kalbini kırmışsa, üzülme. Allah, ben kırık kalplerdeyim diye buyurmadı mı?

Minareden düşenin parçası bulunur, bulunur da; gönülden düşenin parçası bulunmaz.

Gerek yok her sözü laf ile beyana. Bir bakış bin söz eder, bakıştan anlayana.

Bir kelebeğin ömrü kadardır hayat; Ne kırmaya gelir ne de kırılmaya…

Öfke rüzgâr gibidir, bir süre sonra diner; ama birçok dal kırılmıştır bile.

Ey zavallı insan, gurura, benliğe kapılma. Kar gibi yağıp yeryüzünü kaplasan da güneşin varlığıyla yok olup gidersin.

Evet sıra sizde: Sizde buradakilerden farklı ve yeni kırgınlık sözünüzü yazmak için aşağıdaki yorum bölümünü kullanabilirsiniz. Nazlim.Net

Reklamlar


Yorumlar