Duygusal Sözler sözleri

Reklamlar
Duygusal sözler 2019 kısa sayfamızda duygularınızı karşınızdaki kişiye, bu arkadaşa olabilir dosta olabilir eşe yada tanıdık tanımadık herhangi birisine olabilir, en önemlisi de sevgiliye olan duygusal sözleri sayfalarınız için bulacaksınız.

Sizin için çok değerli olan birisine söyleyeceğiniz yada yazacağınız sözler öyle sıradan olmamalı arkadaşlar. O yüzden farklı kimsede olmayacak bir şeyler arıyorsanız tam yerindesiniz.

Ya seni severek öleceğim yada beni seven birinin yanında seni sevmenin bedelini ödeyeceğim!

Duygusal Sözler

Duygusal Sözler

Sen rüyalarımın kızı saçlarımı ıslatan yaz yağmuru, rüzgarın alıp götürdüğü dönüşsüz kuru yaprak gibisin. Hayatta bir çok ask yaşarsın. Fakat bir aşkı hiç unutmazsın. Yıllar geçse tekrar beni sevse dediğin bir aşk. İşte O sensin.

Bu kaçıncı yalnızlık. Bu kaçıncı haykırış. Yinemi ayrılık var. Özlemekmiş kaderim içimde çaresizlik, gözümde çiğ tanesi, yatağımda sensizlik, elimde resmin kaldı. Rüzgarın çığlıkları ortak oldu sesime. Ne gelen var ne giden. Üşüyorum soğuk gecem.

Bir çiçeğin açmak için sebepler bulduğu gibi yasamaya dair sebepler bulmak için yaşıyorum bir gün gelir yasamak için bir sebep bulamazsam ölmek için mutlaka bir sebebim vardır.

Beni unutsun demişsin ama söyler misin sen HATIRLANMAYA DEĞER MİSİN!

hayat gördüğün gibi güzel olsaydı dünyada dert denen bir şey olmazdı sevenler sevilip mutlu olsaydı meyhaneler böyle dolu olmazdı.

Sen gökyüzünden bana hediyesin. Önce gözüme sonra gönlüme düştün. Ve ilmik ilmik işledin bu yüreğime söylesene sen nasıl bir ÇIGTANESISIN

Bana kalsa gökyüzündeki tüm yıldızlar yerine bütün insanlara .Senin gözlerinde ışıldayan bir çift yıldızı gönderirdim.

Ya durgun olmalı deniz; ya durmalı ya da kudurmalı, Sonuna kadar saplanamayacaksa nazlim.net hançer kınında durmalı, seven ölene dek sevilmeyecekse baştan unutulmalı.

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel, herkesin sevmeyi hak etmeyeceği kadar özelsin.

Sen dünyaya sürgün bir meleksin. Ve ben seni o kadar çok seveceğim ki. Bir daha cennetine dönemeyeceksin.

Ne seni unutmak gibi bir çaba var yüreğimde, Nede aşkımı körükleyen bir rüzgar, Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm, Ne de kaybetmeye dayanacak kalbim var.

Sevgi bir yıldızdır yanıp sönen, masmavi bir düştür gökyüzünde hiç ölmeyen, sevenlerin mumudur sevgi, eriyip de hiç bitmeyen.

Eğer bir gün sevmek istersen önce kendini sev, daha sonrada istersen beni, ama beni; beni sever gibi değil kendini sever gibi sevmelisin, çünkü ben seni öyle sevdim.

Hayatta üç şeyi sevdim; seni, kalbimi, ümit etmeyi…Seni sevdim, sensin diye, kalbimi sevdim, seni sevdi diye, ümit etmeyi sevdim, Belki seversin diye…

Bir gün biri çıkıpta güneşe adını buzla yazarsa, bil ki o seni benden daha çok seviyor…

Sen en büyük sevgiyi hak edecek kadar mükemmel, herkesin sevmeyi hak etmeyeceği kadar özelsin.

Yaşamak gecenin tüm karanlığına rağmen, buğulu bir cama güneşi çizebilmektir. YAŞAMAK DİRENMEKTİR!

Ağlamak istiyorsanız asla yapmayın. Çünkü, bir yerlerde sadece sizin bir gülüşünüz için, yaşayan birileri mutlaka vardır.

Eğer bir gün aşkın ölürse onu doğduğu yere göm kalbine.

Bir insan sevdiğini: Önce Allah(c.c)’tan, Sonra kendisinden, Sonra annesinden, ve en son babasından istemelidir.

Aşk 1 kelime ile anlatılsa seni gösteririm cümle alemi alıp karşıma…

Ağlamak aşkın kuralıysa gülmek bana yakışmaz sana kör kütük aşık olmuşken gözlerimde ne yaş diner albimde ne sözler biter bir tanem.

Ölsen bile benden kurtulamazsın. Kefen olur bedenini sararım. Yağmur olur üzerine yağarım. Çiçek olur mezarında açarım. Ölsen bile benden kurtulamazsın.

Kalbim seni unutacak kadar adi ise ellerim onu parçalayacak kadar asildir.

Seni benim kadar sevenler, sana benim kadar hasret kalsın.

Sen elimden tutunca, deniz basardı içimi. Sen elimden tutunca, yüreğim yeşil yosunlara takılıp günlerce dip akıntılarının peşi sıra gitmek isterdim.

Ben seni dün sevmedim, çünkü dün bitti. Ben seni bugün sevmedim çünkü bugün bitecek. Ben seni yarin sevdim çünkü yarınlar hiç bitmeyecek…

Rüyalarını gül yapraklarıyla yatağını papatyalarla süsledim, üzerini sevgiyle örtüp tüm kabusları aldım ki en güzel rüyaları sen göresin..

Kalem olsa dünyadaki bütün ağaçlar ve bütün denizler mürekkep olsa senin şiirini yazamam yinede…

Utanırım, söyleyemem yaşadığım yalnızlığı, kelimeler yetmiyor ki, bu mu sevda dedikleri.

Seni düşünür, seni özlerim, sevgilerin özlemlerin derinliğinde ne olur kir şeytanın bacağını bir kez beni hatırla, bir sonbahar serinliğinde…

Sert rüzgarlar karanlık geceleri severmiş, aynen benim seni sevdiğim gibi.

Sen bazen en zifiri karanlık gecemin güneşi, sen bazen yasanacak hayatin cesaret verecek mutluluk yani, sen bazen ve her zaman sevgimin tek nedeni…

Seni yıldızlara benzetiyorum onlar kadar etkileyici,çekici ve güzelsin ama aranızda tek fark var onlar milyonlarca sen bir tanesin..

Sonu gelmeyen gecelerde seni sevmeyi öğrendim soğuk odamda hayalinle ısınmayı öğrendim. Senin sayende sevmeyi öğrendim, seninle birlikte ölmesini de öğreneceğim aşkım..

Adına şarkılar yazmadım diye resmini yollara çizmedim diye sanma ki sevgilim seni sevmedim.

Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belkide mutluluk gülüşünde saklıdır sakın ağlama gel ki bir yerlerde senin bir tek gülüşün için yaşayan biri vardır.

Hasretim senelere dönse de ne aşkına bedduam ne de sana kinim var, bin bir dert çektirsen de seni mahşere kadar sevmeye yeminim var.

Son kibrit çöpüm gibi sakladım seni rüzgarsızdı hava tiryakiydim üstelik yakmadım seni ben yağmur yüklü bir bulutum kime çarpsam ağlarım.

Ne zaman sağır ressam kristal bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım.

Bu nasıl bir duygu bilemiyorum; kimseye ayrıldık diyemiyorum, adını kim sorsa eziliyorum, ayrılıp gittiği o günden beri.

Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.

Bir yağmur damlası SENİ SEVİYORUM anlamını taşısaydı ve sen bana seni ne kadar sevdiğimi sorsaydın inan ki bir tanem her gün yağmur yağardı!

Aklıma gelmek zorunda mısın? En içten kahkahalarımın ortasında?

Kaza yapan bir şoförün dediği gibiydi her şey. Bir anda çıktı karşıma, ne yapacağımı bilemedim..!

Rüyalarında O’nu görmedikten sonra… Başını yastığa koysan ne olur!

Senin olmayacağını bildikten sonra… Hayallerini O’na kursan ne olur!

Sevginin şahidi ALLAH(c.c) olduktan sonra… Papatya falları sevmiyor dese ne olur!

Onsuzluk cehennem olduktan sonra… Gece kıyamet kopsa ne olur!

Kalbinde O’nun adı olduktan sonra… Dilin başka adlar hecelecese ne olur!

Senin ruhun O’ na ait olduktan sonra.. Bedenin başkasına ait olsa ne olur!

Etkileyici Duygusal Sözler

Onu etkileyecek kelimeler kullanmak, onun seveceği hoşlanacağı şekilde ona hitap etmek çok hoşuna gidecektir. O yüzden burada etkileyici duygusal sözleri hem kısa olanlarından hemde uzun olanlarından seçtik.

Saçının bir teline dünyalar feda olsun, kalbin hep benimle dolu olsun.

Madem yaşamak güzel ben niçin ağlıyorum seni sevmek suç ise cezamı çekiyorum.

Adına şarkılar yazmadım diye resmini yollara çizmedim diye sanma ki sevgilim seni sevmedim.

Diyelim ki üşüyorsun kısacık bir ömrün sığınağında; bir çay bile ısmarlamıyor hayat!

“İnsan duygularını saklayınca; karşısındakine dürüst olmuyor gibi geliyor bana.

“Giden sizin için çok değerli de olsa, kapıyı örtün ki; içeride kalanlar üşümesin..

Ya bir gün karşı karşıya geldiğimizde, birbirimize düşman gibi değil de pişman gibi bakarsak…

Tek bir gerçeği var aşkın; “Karşındakinin adam olup olmadığını, aşıkken değil ayrılırken anlarsın” !

Tıpkı bir nefes gibisin. İçimde tuttuğum sürece benimsin. Bırakırsam gideceksin, bırakmazsam öldüreceksin

“İnsan parasını kaybedince fakir, özgürlüğünü kaybedince esir, aşkını kaybedince şair olurmuş”

”Birer birer, seve seve çıktığım aşk basamaklarını; onar onar, söve söve iniyorum şimdi”

Gül bahçesinde geçse de ömrüm, inan üstüne gül koklamam gülüm, seni koklamak olsa da ölüm, uğrunda ölmeye değer gülüm..

Başını göğsüme yasladığında tek bir düşmanım vardır: geçip giden zaman.

Seni benim kadar sevenler, sana benim kadar hasret kalsın.

Hasretini söküp atmaya kalksam kendimden; yorgun ellerimle ne kadar uzağa fırlatabilirim ki?

Benim sevgim kocaman bir okyanus olsa ne fayda. Sen yüzmeyi nazlim.net değil üzmeyi bildikten sonra.

Aşık gibi sevmezsen kardeş gibi sev beni demiştim; sen de öyle sevdin. Bu aşkın Habil’i ben oldum Kabil’i sen!

Dışarıya yağmur. Yüreğime hasret. Fikrime sen. Nasıl yağıyorsunuz üçünüz birden bir bilsen.

Aşk oda sıcaklığına göre maddenin üç halini de alabilir. Bağırıp küfrederken katıdır, öpüp kokladığınızda sıvıya dönüşürken, kapıyı çarpıp çıktığınızda ise buharlaşır.

Hayat yolunda çıplak ayakla dolaşma hayal kırıklarım ayağına batabilir.

Mutlu olmanı istesem de, bir başkasının senin içini ısıtacağını bilmek. Benim hep içimi üşütücek.

Bir gün bir köşede sızıp kalırsam, el tanımasa da sen tanır mısın? Sorsalar sana kim bu diye, bakıp yaptığından utanır mısın?

Belki de konuşuyordur gözlerin. Ama ben gözce bilmiyorum. Sessizce biliyorum. Usulca biliyorum. Masumca biliyorum.

Hangi veda cümlesinden bahsediyorsun sevgili? Sen gitmeye yeltendiğin andan itibaren; ben vurdum “hoşçakal”ın sandalyesine tekmeyi.

Ben özgürlüğüne düşkün bir insanım ama, kapatırsan beni sol göğsünün kafesine, sesimi bile çıkarmayacağım.

Çocukken hiç oyuncağın olmadı mı senin? Neden bu kadar çok oynuyorsun hayallerimle?

Yüzüme okunmuş bir dua gibisin sevgilim. Çok şükür bugün de aşığım sana.

Aslında suçum yok inanın bana hakim bey, ben de yakmak istemezdim bu şehri, ama ne yapayım, üşümüş sevdiğimin elleri.

Yum gözünü aç elini. Yüreğim senindir. İster cam kenarına koy, güneş alsın. İster can kenarına koy, hep sende kalsın.

Hayatın matematiğinin farklı olduğu hep sonradan anlaşılıyor. Ve anlıyor ki insan; değer vermek yalnızca matematikte işe yarıyor.

Bakmayın öyle tabii ki de ağlamıyorum, giden sevgilinin ardından su döküyorum.

Dünyanın ne kadar küçük olduğunu, “Seni dünyalar kadar seviyorum” deyip de gidenlerden öğrendim.

Aslında suçum yok hâkim bey bende yakmak istemezdim bu şehri ama ne yapayım üşümesin sevdiğimin elleri…

Öyle yorgun ki hislerim. Artık sana karşı bir şey hissetmeye bile dermanı yok.

Sırf o mutlu olsun diye her gece dua etmekmiş. Sevmek hayatı 2 kişilik düşünmekmiş. Umutlarının karanlıklarda yok oluşunu orjinalsozler.com sessizce kabullenmekmiş ve bilmekmiş artık onsuz hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağını

Yalnızlık bir perde örtmüş üstüme. Aşk denen tek hece; bilmezdim ne… Sonra sen geldin, içime dolup beni benden ettin. Senden başka, artık düşemem aşka. O melek yüzün, benim güler yüzüm. Şimdi geçmişim hüzün, sensiz yaşanmış her bir gün… Senden başka, artık düşemem aşka.

Denizde kalem kumdan kâğıtlar yaptım: her yere seni seviyorum yazdım: ama sen aptaldın inandın: ben seni sevmedim, sana taptım.

Hasretim senelere dönse de ne aşkına bedduam ne de sana kinim var, bin bir dert çektirsen de seni mahşere kadar sevmeye yeminim var.

Seni özlemek acı çekmekse o acıyı severek çekiyorum, seni sevmek günahsa hiç çekinmeden günaha giriyorum, sana tutkun olmak ölmekse al sana canımı veriyorum.

Sensizliği dinlemek sessizliği dinlemekten zor ama en zoru sensizliğin sessizliğini dinlemek…

Adına şarkılar yazmadım diye resmini yollara çizmedim diye sanma ki sevgilim seni sevmedim.

Hasretim senelere dönse de ne aşkına bedduam ne de sana kinim var, bin bir dert çektirsen de seni mahşere kadar sevmeye yeminim var.

Bu masalar boş kalmaz gidenin yeri dolar. Bu vazolara bir şey olmaz yalnız çiçekler solar.

Aşk acısı taşımayan yürek; ya deliye aittir, ya ölüye.

Tek tesellim kadehler başka bir şey istemez sarhoş etsin yeter ki rakı şarap fark etmez…

Ne zaman sağır ressam kristal bir zemin üzerine düşen yağmur damlasının sesini çizerse seni o zaman unutacağım.

Romantik Duygusal Sözler

Sevdiğinizi ona anlatmanın yollarından biriside karşınızdaki kişinin romantikliğinden faydalanmaktadır. Onun en duygusal ve romantik olduğu bir anda buradaki yazdıklarımızı ona söyleyebilirsiniz.

AŞK; bilmektir ey sevgili! Bir tek yâri bilmek, onu candan daha aziz bilmektir. Ondan gayrı bildiklerinin hiçbir şey olduğunu, dünyanın onunla mana bulduğunu bilmektir.

Ne kolumda kelepçe, ne yanımda gardiyan, ne gönlümde zulüm, ne ensemde ölüm, o gün yalnızca sen olacaksın gülüm!

Yoluma dizildi anılarım. Nereye baksam senin adın var, geçirdiğimiz güzel anıları hatırlarım, üzülürüm, efkârlanırım…

Bilirim gidenlerle ölünmez ama kalanlarla da yaşanmıyor. Artık son bir dalga beklerim alıp beni de götürsün diye.

Düşün ki ben yağmur damlasıyım yere düştüm mü dağılırım düşünki ben bir kar tanesiyim güneşi gördüm mü eririm düşünki sen benimsin gittin mi ölürüm.

Ne kadınlar sevdim zaten yoktular. Böyle bir sevmek görülmemiştir. Hayır, sanmayın ki beni unuttular. Hala ara sıra mektupları gelir. Gerçek değildiler birer umuttular. Eski bir şarkı belki bir şiir.

Seni sonbahar rüzgârlarına bırakıyorum yaktığım canımı yeniden hayata hazırlıyorum sensiz yaşamak hayata yeniden başlamak istiyorum.

Hadi git gidebildiğin kadar uzaklara, hadi at atabildiğin en güzel yalanı bana, nefretim bulacak seni sonunda.

Uzak kaldım senden uzak, yaklaşamıyorum yanına her yer tuzak, kalbine inanmıyorum, artık yalan gözlerine bakamıyorum eskisi gibi, her şeyin bir tuzak olmuş, hayat benim için oyun olmuş, sayende bunu da öğrendim.

Eğer bir gün ağlaman gerekirse başını dik tut ki: gözyaşların seni ağlatan kişi kadar alçalmasın…

Bazen unutmakmış sevmek… Dönüp arkana bakmamak ve sevdiğin insanı bile bile başkasına uğurlamakmış… Ne kadar canın yansa da bir o kadar bağlanmakmış. Senin olmayan bir şeyi delicesine özlemekmiş…

Beni candan usandırdı cefâdan yâr usanmaz mı? Felekler yandı âhımdan murâdım şem’i yanmaz mı?

Benden su katılmamış şiirler istiyorsun. Kalem mi yazıyor sandın? Ben harfleri denizlerden söküp tek tek, gözlerimden süzüyorum. Göremiyorsun.

Senin gülüşün cennetten atılan bir ekmek kırıntısı gibi! Ben ise bir serçe gibi, karın tokluğuna seviyorum seni.

Sana verebileceğim beyaz sayfalarım yok! Her yanımı seninle karaladım ben.

Bazen, gözlerinin tanımadığını yüreğin tanır. Histen köprüler kurarsın, mesafeler utanır.

Ben sadece kışın karpuzu, yazın portakalı özlerdim. Şimdi bir de sen çıktın başıma.

Vazgeçilmezimdin bilirdim. Yokluğunda sen komasına girerdi bedenim.

Gülmek için mutlu olmayı bekleme, belki de mutluluk gülüşünde saklıdır, sakın gülmekten vazgeçme, senin bir gülüşün için yaşayan vardır.

Beynimde cevabı ölüm olan bir soru; aşk yalan ise, yüreğimdeki acı niye gerçek?

Şimdi kelebeğin kanatlarında yazılı adın, dokunsan silinecek; dokunmasan ölecek.

Dört yanı hüzünle çevri yara parçasına ‘aşk’ denilirmiş. Yüreğimin coğrafyasına düşünce anladım.

Nedir bilemiyorum; sana bakınca kendimi görüyorum, sana gelirken kendimden gidiyorum ve senden giderken kendime gelemiyorum.

Yağmurun en güzel tarafı bu: herkes aynı derecede ıslanırken, ağlayanın gözyaşı belli olmuyor!

İnsan gerçekten tamamen unutamıyor eskiyi. Mutlaka taşıyorsun yanında ona dair bir şeyi. Aklında adını, kıçında yediğin tekmeyi!

Bu sabah mavi bulutları avucuna mutlulukları gönlüne ve sevgimi usulca kalbine bırakıyorum.

Sefaletimin nedeni yok’sulluk değil, yoksun’luk.

Sevmek zor iş, ne maaşı var ne sigortası, bir ayrılığı var bir de gözyaşı.

Ateşim sen ol yanması benden, kaderim sen ol çekmesi benden, kurşunum sen ol sıkması benden, Azrail’im sen ol ölmesi benden.

Senin, çelme taktığın yerden başlıyorum hayata. Varsın yara bere içinde olsun dizlerim, yüreğim kadar acımaz nasıl olsa.

Allah yol vermiş, yordam vermiş, iz vermiş. Niye gelmiyorsun?

Herkes birbirine sığınıyor bu devirde. Aşk acıya, acı gözyaşına, ben sana, sen ona. Öyle işte.

Ben hiç pazarlık etmedim duygularım için, hele de sana ithaf olunanlar için. Yüreğim yettiğince sevdim, yetmeyecekse yaklaşmadım bile.

Ülkenin farklı şehirleriydik. Ben sürgün yeri, sen başkent. İsyan sende başlardı, cezasını çekmek bana kalırdı.

Uzun Duygusal Sözler

Belkide şimdiye kadar hep kısa cümleler kullanarak yanlış bir şeyler yaptık. Artık onu etkilemek için taktik değiştirip duygusal sözleri uzun olarak ona söyleyeceğiz. Ezberlemesi zor ama isteyince yapılmayacak bir şey yoktur.

Senin gözbebeklerin var ya, kadın kadın gülen, insan insan bakan gözbebeklerin. Beni tutsa tutsa gözlerin tutar ayakta. Beni yıksa yıksa gözlerin yerle bir eder. Bir açarsın ki mutluyum. Bir kaparsın her şey elimden gitmiş.

Bir gün dudakların kurursa okyanusu getiririm sana. Bir gün gelir de ayrılacak olursak aradaki mesafe ,yollar ve menziller ne kadar uzak olursa olsun sen yine de omuzunu bir yokla. Çünkü elimi orada hissedeceksin!

İlla birini seveceksen tene değil cana değeceksin. İlla birini seveceksen, dışını değil içini seveceksin. Gördüğünü herkes sever. Ama sen görmediklerini seveceksin, sözde değil özde istiyorsan şayet; tene değil cana değeceksin. Hz. Mevlana

Şehrime gel sevgili. Yarın çık gel. Bırak her şeyi bir bekleyenim var de gel. Gel ki bu şehir adımlarınla anlamlansın. Gel ki bu şehir nefretim olmaktan çıksın. Gel ki nefes alayım. Gel. Nazım Hikmet

Aşk sevgisiz, emeksiz olmaz. Sevgidir ki karşılık beklenmez. Karşılık verilirse her taraf kendinden bir yürek katar ve harman başlar olmadık bir an… O harman boyunca çıkar aşkın yüceliği, derdi, kederi, sevinci, güzelliği.

”Diyorsun ki; Bеn sаnа gönlümü vеrԁim. İyi ԁе gönül ԁеԁiğin nеԁir ki sevgilim. Bеn sаnа hiç gönlümü verir miyim? Çünkü gönül ԁеԁiğin toprağa düşünce toz olur, toprak olur. Bеn ise sаnа ruhumu veririm. Çünkü ruhum sadece sеnԁе sonsuzluk olur! ”Mevlana”

Hep gündüz olsun istiyorum gül yüzünü daha fazla görebilmek için, her gece senin hayalinle uyuyor her sabah senin mutluluğunla uyanıyorum. Sen benim için yaşama nedenisin. Kendimden daha çok senin mutluluğunu düşünüyorum tüm güzellikler seninle olsun. Ömrümün sonuna kadar seni sevmeye devam edeceğim.

Yürekten sevdiğim, sana bunları yazıyorum; çünkü bir göz kırpması bile bende bambaşka duygular oluşturan, o tatlı yüzü içimi ısıtan başka birisini nereden bulabilirim? Senin tatlı çehrende sonsuz sıkıntılarımı ve tarifi imkânsız kayıplarımı bile bulabilir ve o güzel yüzünü öptüğümde mutluluğa sarılırım.

Sensiz bir hayat, ellerini tutmadan geçen bir ömür, gülen yüzünü göremediğim bir bahar… Her anım seninle, sen olmasaydın eksik olurdum, yok olurdum. Gözlerin hep bana baksın, ellerin hep benim ellerimi tutsun seni çok ama çok seviyorum! İyi ki varsın iyi ki benimlesin.

Sonsuzluk evrende var olan bir olgu değildir. Hiç kimse, hiçbir şey sonsuza kadar yaşamını döndüremez. Sadece hayali duygular kendisini idame ettirebilir. Âşık olmakta böyledir. Bir insan, başka birine sonsuza kadar aşık kalabilir. Ölse bile aşık kalmaya devam edebilir. Bunu engelleyecek hiçbir güç yoktur. İşte ben sana sonsuzluk içinde âşık oldum.

Kalbimden gelen sesleri hep kıstım, ona hiç şans tanımadım. Ama sen karşıma çıktın. Buna engel olmadım. İçim dışım birbirine girdi. Ne yapsam da kalbime söz geçiremedim sevdiğim. Seni seven kalbimi de seni de çok seviyorum bu hayatta.

Onlarca insan vardır çevrende, seninle konuşan, acı ve neşelerini paylaşan, sana kötülük yapan. Ama sen bunları önemsemezsin, önemsediğin kişinin sana olan sözleri seni bitirir. Ondan duyduğun her kelime, beynine saplanır kalır. Kaç yıl geçse de unutmazsın unutamazsın.

Beni aşkı hiçbir zaman aramadım ki, sen karşıma çıkınca ben sana âşık oldum. Senin düşüncelerine, duygularına, bana olan tavırlarına âşık oldum. İlk görüşte, birbirimizi anlamamıza âşık oldum.

Dürüstlük bir ilişkinin en olmazsa olmazlarındandır. Ben içtenliğimi kullanmayı severim, sana hep bu denli yaklaşmayı, gözlerine bu şekilde bakmayı isterim. Seninle ben, bir market rafında duran, ayrı markaların aynı ürünleriyiz. Birbirimizden bizi ayıran tek şey sadece paketin ambalajı. Hadi yırtalım ambalajı, bütün içtenliğimizi, içimizi birbirimize dökelim.

Dünyanın en zor mesleği nedir? Doktor olup insanları tedavi etmek mi? Mühendis olup dünyanın en büyük inşaatlarını yapmak mı? Bence bunların hiçbiri, bir insanın kendi içsel duygularını kendine anlatabilmesi, tercüme edebilmesi kadar zor değildir.

Sıra Sizde: Buradaki yazıları beğenmediyseniz sizde kendi duygusal sözünüzü yorum bölümünden yazabilir benim sözüm daha iyi diyebilirsiniz. Nazlim.net

Reklamlar


Yorumlar