Damar Sözler sözleri

Reklamlar

İçeriğimiz damar sözler 2019, etkileyici damar sözler, ağır damar sözler ve bu konularla ilgili başka yazılardan oluşmaktadır.

Bazen sokak dili ile yazışmak ve laflar söylemek karşımızdakinin hoşuna gidebilir özellikle sevgiliye ise ama bazen de kapak olacak şekilde karşımızdakine cevap vermek isteriz işte damardan sözleri facebook twitter için kullanmanız için yazdık arkadaşlar.

Bu kategorimizde aslında daha değişik konular var ama biz burada genel manada olanları sizlere yazmaya çalıştık. Sizlerinde bu konu hakkında yorum yaparak kendinize ait sözleri burada yayınlamanızı isteriz.

Damar Sözler

Damar Sözler

Gün gelecek devran dönecek. Kahpe felek bize de gülecek. Sen mi vardın şimdiye dek. Tek tabanca da yaşar bu yürek.

Okeyde beklenen son taş gibisin. Biliyorum beklemekle gelmezsin, zaten gelme çünkü sen gelirsen ben biterim.

Sevmek illede kan dökmek diyorsan senin için şah damarımı keserim. Yok illede canın diyorsan olsun be gülüm ben seni toprağın altında da severim.

İnsana güvenme ölür, ağaca yaslanma kurur.

Her gün olan yenilik benim geleneklerime bir ihanet ve hakarettir.

Sen çiftlikte at tımar ederken biz insan tımar ediyorduk.

Kurtlukta kanun, düşeni yemektir.

Azdan az çoktan çok gider. Namımızın büyüklüğü dostlarımızın büyüklüğündendir.

Akıllı insanlar yeni fikirleri tartışırlar. Normal insanlar sonuçları tartışırlar. Küçük insanlarsa başka insanları tartışırlar.

Her zaman mutluluğun doruğundayken gülünmez bazen sırf hayata gıcıklık olsun diye uçurum kenarındayken bile gülümseyeceksin.

Bir yerde küçük insanların büyük gölgeleri oluşuyorsa orada güneş batıyor demektir.

Eğer birisi seni aldatmışsa bu onun suçudur. Eğer o kişi seni pek çok kere aldatmışsa bu senin suçundur.

Asla birilerinin umudunu kırma, belkide sahip oldukları tek şey o’dur. Hayatta edindiğim tecrübeler yediğim kazıkların toplamıdır.

Elimden gelen bir şey yoktu, kalbimden geleni yaptım ben de. Sevdim işte, o kadar.

Cenaze arabalarını süslemek gibidir yokluğunu yazmak, ne kadar güzel olsa da ölüm taşır..

Varlığınla başlayan bir günün yokluğunla bitmesine alışamadım… Aklımda olduğunun yarısı kadar yanımda olsaydın hiç sensiz kalmazdım…

Defter aynı olduğu sürece, yeni bir sayfa açmanın ne anlamı var?

Ben senle toprağa giderim diyenleri çok gördüm. Ben öyle diyenleri toprağa hep yalnız gömdüm.

Dış görünüş önemli değil diye yalan söylemeyin. Madem öyle, uğur böceğini sevdiğiniz gibi hamam böceğini de sevin.

Basit insanlarla uğraşma. Unutma kartallar sinek avlamaz.

İnsanlar vardır sevginin en yücesine layıktır! İnsanlar vardır sevginin en yücesini versen de aşağılıktır.

Bir erkeğin namusu sözleridir. Onlarda yalansa o erkek namussuzun önde gidenidir.

İnsanlar ne kadar zeki olursa olsun, sevdiği kişinin bir sözüne kanacak kadar aptaldır aslında.

Daha düne kadar uçağa el sallayan çocuklardık, ne ara pilot olduk!

Öyle masum durduğuma kanma sakın şafak karanlık olsa da firarım yakın.

Kadınlarla asla savaşmayın, savaşı kazansanız bile onu kaybedersiniz.

Ne sevene düşmanım, ne sevdiğime pişmanım. Seninle olmak varken, sensizliğe isyanım.

Damarlarımdaki kan artık durdu. Hani çekip gittin ya işte bana o koydu.

Kaç lisan bilirsen bil, terk edilmeyi yüreğine anlatamayacaksın.

Sevmek bazen de vazgeçmektir. Kimine göre gidenden, kimine göreyse kendinden.

Ne zaman seni düşünsem, ardından bir çakmak çıkıyor cebimden ve ciğerime derin bir duman çekiyorum.

En çok incittiğimiz kişilerin, aslında en sevdiklerimiz oluşu ne garip değil mi?

Dalında son bir yaprak olmaktır yaşamak ve asi rüzgara direnmektir. Fırtına koparken bile ağız dolusu gülmektir her şeye inat.

Bazıları şükretmeyi, bazıları küfretmeyi öğretir insana.

Biz aşkı sosyetik yerlerden almadık güzelim. Biz aşkı atamızdan aldık. Babamızdan gördük, kendimize uyarladık sana gösterdik.

Bir kadın söyleyecek çok şeyi olduğu halde susuyorsa suskunluğu bazen sağır edici olabilir.

Bazen diyorum ki; ne olacak söyle gitsin. Sonra diyorum; söyleyince ne olacak, sus bitsin!

Kaybedecek neyim kalmış ceylan gözlüm bu dünyada? Ya sen ya hiç bundan sonra!

Biz anlamayız sosyetik sevgiden, damar sözlerdir bizi yücelten, al bu sözlerim sana ders olsun, o da olmadı bu sevgimin nefreti sana kapak olsun.

Sen beni okeyde ki ortağın mı zannettin sevgili? Bit dediğinde biteyim, dön dediğinde döneyim!

Susmak kabullenmek değil, cevaptır. Eğer insan kısa cümleler kuruyorsa, uzun yorgunlukları vardır.

İnan bana arkadaş aşk diye bir şey yoktur, sadece yolunu kaybetmiş duygular vardır.

Bu aralar sırat köprüsü gibiyim. Gönlümden de ve gözümden de düşen düşene.

Etkileyici Damar Sözler

Damar sözlerBen hiç kimseyi hayatımdan çıkarmadım sadece yerlerini değiştirdim hak edeni kutlar hak etmeyeni şutlarım. O kadar.

Şiddeti sevmem ama kullanmayı iyi bilirim! Dünya bir gündür, o da bugündür!

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

Uykulu gözlerini sevdiğin adam, sana yazar oldu bak hiç uyumadan.

Seninle kurduğum hayalleri, başkasıyla yaşayacak kadar güçlü değilim ben!

Kaçınız, çırılçıplak bedenler karşısında yalnızca gözlere baktınız. Sorsalar, güya hepiniz aşıktınız.

Güzelsin, şirinsin, şahanesin çektiğim çileme tek bahanesin. Melek mi? şeytan mı? bilmem ki nesin. Tuzaktan tuzağa atsan da olur, ben seni seviyorum sen sevmesen de olur.

Aşkım var dağlar bilemez, sevgim var kimsenin aklı alamaz, birde sen varsın ya bir tanem dünyada kimse böyle sevemez.

Biliyorum bugün kulakların bir başka çınlayacak, anlayacaksın seni yine nasıl andığımı, özlediğimi ellerin titreyecek, gözlerin yollarda kalacak, sende hissedeceksin yüreğimde neler hissettiğimi!

Benim gibi gülen benim gibi ağlayan benim gibi üzülen benim gibi sevinen birini bula bilirsin ama üzgünüm benim gibi seveni bulamazsın.

Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır. Her gecenin bir sabahı vardır.

Gözlerin çocukluğuna inmek gibiydi. Belki de o yüzden inandım her masalına.

Adımı avucuna yaz, aklına geldikçe bol bol yalarsın.

Seni hatırlatan her şeyde, katledilmiş mutluluklarım var. Her gülüşüm kanla karışık yağmurlu şimdi.

Ey gönlüm bilmez misin gözler sebepsiz yaşarmaz, dudaklar sebepsiz kurumaz, gönülde bir dert olmadıkça kimsenin yüzü sararıp solmaz.

Yükle yalnızlığının bütün gri bulutlarını sırtıma. Vücudum yağmur sonrası toprak koksun.

Boğazına yemek kaçınca, helal diyerek sırtınıza vuranlar olsun hayatınızda. Mutluluğu haram edip, sırtınızdan vuranlar değil.

Görünüşe aldanma; çünkü hiçbir şey göründüğü gibi değildir. Bugün hayat veren su, yarın sizi boğabilir.

Çözemedim bazılarını. Uzaktan mı adamlar, adamlıktan mı uzaklar?

Ben kendi çapımda yazıyorum. Ucu sana değiyorsa, etrafımda dönüyorsun demektir.

Diğerlerine göre yaşarsan, kaç kuruşun olduğu önemlidir. Değerlerine göre yaşarsan, nasıl bir duruşun olduğu önemlidir.

Oluruna bıraktım artık, gelişi güzel yaşıyorum hayatı. Ve şu üç günlük Dünyada hiç takmıyorum, beş kuruşluk insanları.

Biz popüler değiliz adamız, bizim durumlarımız değil adamlığımız beğenilir.

Kurşun sesi kadar hızlıdır yaşamak ama zordur kurşunu havada, sevdayı yürekte tutmak alışkın olsa da yürek ayrılıklara yoktur kitabımızda dostları unutmak.

Hayat yollardan çizilmiş olsa bile bu yollardan birini seçeceksin seçtiğin yolda ölüm olsa bile selam verip geçeceksin.

Alemde dayı olmuşuz ne fayda sözlerde kral olmuşuz ne fayda, bir güzel sevdik sonunda oda bize bakmıyor batsın bu sevda.

Var mısın yok musun hayatımda belli değil, seni seveceğime yarışmaya katılırdım sevenlerin arasını yapardım güzelim.

Fazla uzun cümleler kurma bana manitanın yanında alırım ifadeni tenhada, dua et manitan yanında!

Acı çekiyordum senden sonra, fakat unuttuğun bir şey vardı. Çektiğim her acı beni değil, içimdeki seni öldürüyordu.

Eğer bir gün gelir beni unutursan, bil ki silahım artık belimde değil elimde ama içi boş, çünkü kurşunu çoktan varmıştır beynime.

Karanlık gecelerde yıldızları izler bu delikanlı, aşk yarası geçmez kalbi olmuş derbeder.

Ağzımdan çıkacak söz olsan konuşmam, gözümden akacak yaş olsan ağlamam, kalbime hapsettim seni hiçbir yere bırakmam!

Seni ne kadar sevdiğimi öğrenmek istersen vur kır kalbimi. Kalbimden akan kan yazacaktır ismini. O zaman anlarsın sana olan sevgimi.

Delikanlılık ne racon kesmek ne adam öldürmek nede haraç kesmektir. Delikanlılık akşam olunca evine ekmek götürmektir.

Etkileyici damar sözlerDeğmeyen birine dönüp bakmam ben. Adamsa notunu, hayvansa otunu verir giderim.

Seni Severim, Seni Seveni de Severim, Seni Benim Kadar Seveni de Kurşuna Dizerim

Nasıl istersen öyle yaşa, fakat bil ki, bir gün mutlaka öleceksin

Dilediğin gibi davran, lakin şu da her zaman hatırında olsun ki, her yaptığının karşılığını mutlaka göreceksin.

Eğer bir gün bitecek diye düşünüyorsan. Bırak o gün bu gün olsun!

Duasız üşürmüş yürekler Sen üşüme diye duam sana hediye!

Aşk seni bulabilir de. Uzakta durabilir de. Samimi oluyor derken. Mesafe koyabilir de. Bu böyle vurabilir de. İlgisiz durabilir de. Onu sana katıyor derken tuzaklar kurabilir de.

Depresif bu alemin içinde akli dengemi yitirip suikast notları tuttum kendime.

Diri diri gömülen hayallerimin ardından. Bir bir sökülen umutlarım tükendi.

Ben zaten çevrimdışı yaşıyorum. Hayat beni engellese ne yazar, engellemese ne yazar.

Anlamı yok doğan her güne lanet bu çocuk sensiz yapamadı affet.

Ağır Damar Sözler

Aşkınız solup gitse bile yıldızlar sizde kalır! Çünkü birini sevmek onu gözüyle dünyayı tanımak ve sevmektir!

Ayrılık ne kadar hoyratça olursa olsun, az şey midir bu? Bizim dünyamız yuvarlak değil.

Camda Bir kırık gibi seviyorum seni CAN ÖZÜM!

Ayağının üzerinde duruyorsun tamam da bastığın yer neresi dikkat ettin mi?

Belki ruh çağırmak gibi bir şeydir aşk! Belki aşık olmak çağrılan ruhun gelmesidir.

Gönlümü alma başımı okşama! Başka sevdalara doğru yelken açışının bendeki acısını hafifletmeye kalkma! Kendini aldatma!

Lacivert lafların, şairane duygusallıkların ardına sığınma.

İhanetin telafisi, kahpeliğin bahanesi olmaz!

Eskiden uğruna dünyaları yakardım şimdi bir kibrit bile çakmam.

Ağırdır sözlerim her delikanlı dinlesin. Ağır abidir ismim fazla racon kesmeyin, şeklimiz vardır alemde sesinizi kesin. Bizi dinleyin rahat edin.

Alemde dayı olmuşuz ne fayda sözlerde kral olmuşuz ne fayda, bir güzel sevdik sonunda oda bize bakmıyor batsın bu sevda.

Reislerle kurduk mekanı, dayılarla harcadık bu yolları, serserilerle aleme daldık. Delikanlılarla şekil yaptık, bizler ağır abileriz herkesi severiz.

Şekil yapma bana ezerim seni fazla kurcalama bozarım seni, delikanlı adam yapmaz geri, ben daima ileri giderim ezerim seni.

Çocuk yok karşında anlatma masal, kurbağa bekleme olursun sanal, bizim sevgimiz her zaman reel, delikanlı gibi seviyoruz ağır abileri izliyoruz.

Kurşun kadar hızlı yaşarım hayatı boş kovan gibi düşmem doludur barutum geceleri alırım arabamı giderim belanın olduğu yere.

Güneş yüzlüm benim senin için karanlıklardan çıkıp taktım belime silahımı ağır abi olmanın yoktur hesabı.

Hayatım senin yolunun üstüne çizilmiş gülüm sensiz olamam, yoluna çıkarım her seferinde hayalinle yatarım soğuk gecelerimde.

Biz hapishanelerde öğrendik bağlamayı, telleri anlatır sana olan aşkımı, yaptım sana dört duvar arasında bir şarkı, şarkının adı; bu hayat sensiz olmamalı.

Bizim pamuk yüklü duygularımız güneşli sokaklarda kaldı gözüm, şimdi karanlık sokaklarda pamuk yüklü duyguları kaldırıyoruz.

Yalnızlık içinde kaybolmuş hasretlerle, sevgiye muhtaç kalmış gökyüzündeki yıldızdan daha parlak oldum. Biri beni dilese de kayıp düşsem avuçlarına..!!

Gece midir insanı hüzünlendiren yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni düşündüren yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?

Gökyüzü benim için ağlıyor, gözlerim ümitsizce SENİ arıyor, dudaklarım SENİN ismini sayıklıyor, kollarım SENİ sarmak istiyor ve SEVGİLİM kalbim SENİN için atıyor

Sen uyuşturucuya benzersin. İkinizde bağımlılık yaparsınız ama aranızdaki tek fark o damara girer sen ise benim kalbime girersin ve bi daha da çıkmazsın

Gökyüzünde yıldız çok ay bi tane..Yer yüzünde insan çok sen bir tane…

Aşk günah olmayacak kadar masum, köle olmayacak kadar özgür, unutulmayacak kadar derin,umulmayacak kadar yakın,tek başına yaşamayacak kadar özeldir

Neden durmadan yağıyorsun yağmur; neyi ıslatmak istiyorsun? Cadde ıslak, kaldırım ıslak! Gözlerimi ıslatmak istiyorsan eğer, onlar zaten ıslak!

O okumadığı için yazmıyorum.

Benim sana anlatacak kelimelerim bitti feda ettiğim gençliğim gibi.

Dudaklarım cezaevi, dilim gardiyan. İçimde müebbet yemiş hayallerim var.

Şairlerde bizim gibi aslında onlar yaşadıklarını kağıtlara, biz ise sokaklara döktük.

Biz içtiklerimizin değil sevdiklerimizin sarhoşuyuz.

Ne kadar seviyorsun dersen; O kadar işte. Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar cehennemin.

Bir hasret kadar uzak olsan da bir nefes kadar yakınsın yüreğime ömrüme ömür katan yarim.

Sevdiğin kadar sevilirsin diyen şaire sesleniyorum; çok hayal kuruyorsun be usta.

Bi körün bi sağıra “çok güzelsin” demesi gibi aşk.

Gözümü boyamaya çalışma olum, benim dünyam zaten rengarenk.

Kafamda bitenlerin geri dönüşü yok.

Senin söylediklerinden şiir yazılır benim söylediklerimden destan yazılır.

Aramızda bir harfin lafımı olur sevgilim ha gittin ha ittin.

En zoru da ne biliyor musun? Sen sevmeyi bense unutmayı başkalarından öğreneceğiz.

Efkarıma bir el uzat, özlemekten yorgun düştüm!

Ellerin merhametin memleketidir, avuçlarına sığınan yarsız yurtsuz mülteciyim sevgili!

Ben maziyi unuttum hatırlatma bir daha; aşkı gömdüm içime sende sakla toprağa!

Seni unutmak için ettiğim yeminlerin sayısını unuttum; seni unutamadım!

Aşkta cimrilik olmaz sevdiğim. Aşk sevgiyle büyür doymaz sevgilim. Gönlünü sevene adamadıysan, ne yazık buna aşk denmez sevdiğim.

Her gelen kalbimi yerlere çaldı; her aşk’tan içimde bir acı kaldı!

Birlikte geçiremediğimiz her gün ayrı bir müebbet gönlümde.

Anlayan yok sözlerimden, uyku firar gözlerimden.

Gel neredeysen gel yapamıyorum. Gel ayna da kendime bakamıyorum!

Hasretinle yakmasın diye çırpınıp durdum. Sevdanı yüreğimden çıkartıp atamadım.

Yıllar geçse geri dönmem seni sevemem artık. Unut gitsin her şey bitti beni bekleme artık!

Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

Kötü günde katkısı olmayanın iyi günde hissesi yoktur.

Zor günler, dostu düşmanı ayıklamak için var.

Sonra geldin güldün papatya tarlası oldu çorak topraklar.

Kısa Damar Sözler

Mevla’m görelim neyler. Neylerse güzel eyler.

Acıt beni gerçekle ama asla rahatlatma yalanla.

Dünyanın en büyük yüküdür; Aklı sende olmayanı, ısrarla yüreğinde taşımak.

Cinayet saati neredeydin diye sorarlarsa unutma ‘gidiyordum’ diyeceksin.

Hayat bana hiç yeşil ışık yakmadı Sorun yok ben zaten hiç kırmızıda durmadım..!!

Kırılan sigaradan duman gelmiyorsa, kırılmış kalpten de sevgi bekleme..

Misafirin çocuğu gibiydin. Geldin, dağıttın ve gittin.

Beni yokluğunla savaştırma. Kaybederim.

Balkona çık ve bir sigara daha yak. Acıdan gebersende gerçekleşmeyecek olan hayallerin şerefine…

Öyle içten ki yüreğimin en derinindeki yerin; Çıkarı yok, çıkası yok, çıkarasım yok… -Can Yücel

Cesaret illa kükremek değildir. Bazen, gün biterken, usulca “Yarın yeniden deneyeceğim” demektir.

Bazen doğru olanı yapmak için, en çok istediklerimizden vazgeçmememiz gerekir. Hayallerimizden bile.

Aşkın hikayesini, durmaksızın feryâd eden bülbüle değil. Sessiz sedasız can veren pervanelere sor.

Sevdiklerimiz üzülmesin diye içiniz kan ağlarken bile tebessüm edebilecek kadar güçlü olur seven insan.

İnsanların seni en çok sevdiği zaman, onların işine en çok yaradığın zamandır. Charles Bukowski

Gerçek şu ki; hayallerimizdeki insanların hayallerindeki insanlar değiliz.

Gece en karanlık ve ebedi göründüğü zaman gün ışığı en yakındır. Her gecenin bir sabahı vardır.

Kahrolsun yan yana olmadığımız her yer.

Sen benim en güzel hislerimsin.

Özlemek denmez buna bunun adı yangın.

Oksijeni bilmem ama kokun şart.

İnsanlar kırmızı güllerin peşinden koşarken altında ezdikleri papatyaların farkına bile varmazlar.

Utanılacak bir şey değildir ağlamak, yürekten süzülüp geliyorsa gözyaşı.

Boğazımda kalan mutluluğu, sırtıma vura vura çıkardılar.

“Yalnızlık” yazarsın da düzelten olmaz. İşte o zaman yalnızsındır.

İkimizi bir kefene saralar, bir kabirde sır olalım sevdiğim.

Vedalar gözleriyle sevenler içindir. Çünkü gönülden sevenler ayrılmaz.

Ölmek sorun değil de hani bir gün mezarıma gelirsin de kalkıp sarılamamak koyar bana.

Yeri gelir sevdiğin kişinin yaşadığını bile bilmek sana yeterlidir.

Eğer herkes kaybettiği kadar içecek desek, o masadan en son kim kalkardı?

Hiç içmemeliydim ya, artık sigarayı günde üç pakete çıkarttım. Olsun sen sigaramın ucundaki ateşsin! Olsun deniz gözlüm olsun, ne olacaksa olsun…

Ben sana yanarken, kim bilir sen nerelerde üşüyorsun.

Gönül yorgun düştüğünde, yürek dilsiz kalır.

Çok pahalısın ulan mutluluk. O kadar param yok.

Beni kaybetmeyi başardıysan asla kazanmak için uğraşmam.

Tesadüfen doğduk mecburen yaşıyoruz.

Ve şükür. Tefekküre duran derviş gibi narin… Sızı ince, yara derin.

Buradaki sözleri beğenmediniz mi? Evet sıra sizde: Sizde buradakilerden farklı ve yeni damar sözünüzü yazmak için aşağıdaki yorum bölümünü kullanabilirsiniz. Nazlim.Net

Reklamlar


Yorumlar