Hüzünlü Sözler sözleri

Reklamlar
Hüzünlü sözler kısa 2019 sayfamızda, hayatın zorluklarına yada gönül kırgınlıklarımıza karşı bizleri hüzünlendiren, suskunluğa sessizliğe iten duyulmamış hüzünlü dolu sözleri okuyacaksınız.

Ne diyeyim bilemiyorum çünkü hayat istediğimiz şeyleri bizlere sunmuyor her zaman. Maalesef en sevindiğimiz en mutlu olduğumuz anlarda olmadık işler başımıza geliyor.

Hüzünlü Sözler
Bu yüzden burada yazdıklarımızı anlamlı hüzünlü sözler resimli olanları da dahil, sizin eğer başka sayfanız varsa ki bunlara yani facebook twitter hesaplarınıza da eklemeler yapabilirsiniz.

Hüzünlü Sözler

Keşke hiç büyümeseydik dizlerimiz kanasaydı da kalbimiz hiç kanamasaydı.

O yaşanmış anıları sil gitsin, beni nasıl sildiğin gibi, o verdiğin izi, bırak unut beni.

Çok çalıştım bu kalpsiz dünyayı sevebilmek için ama sevemedim.

UMUDU BİR UMUTLA BEKLEDİĞİN OLDU MU HİÇ?

SENİ ÖLESİYE SEVDİM SÖYLEME FIRSATINI DA BULDUM AMA SÖYLEYEMEDİM BU YÜZDEN SENİ KAYBETTİM.

SEN BENİ ÖYLE BİR DURUMA GETİRDİN Kİ DOSTUM BİLE BANA GÜLDÜ BEN SENİ ÖYLE BİR DURUMA GETİRCEM Kİ DÜŞMANIN BİLE SANA AĞLAYACAK.

ANILARLA DOLDU TAŞTI BOŞ ODAM,ANDIKÇA KANADI İÇİMDE YARAM,BİR HAYALİM VARDI BİRDE SİGARAM ,SENİ ANDIM DURDUM SABAHA KADAR.

Yalnızlık ve üzüntü bir araya gelmişse eğer söylenecek bir şey kalmamıştır.

Her yüreğin içinde gizli bir yara vardır benim kinde bir değil bin yara var ama kimse bilmez…

Sevgi güzellik ister gülüm güzellik emek ister güzellik tende değil gülüm yürekte ATEŞ ister

Düşen her yaprakta beni hatırla demiştim. Biliyorsun seni ben ağustosta sevmiştim. Bir görüşte aşık oldum. Adını can tanesi koydum.

Duvarlar da konuşmuyor. Dertlerimi bölüşmüyor. Zalim kullar gülüşüyor. Ölüm Ölüm Öldüm burada canım.

BU RUH BU BEDENDE OLSA DA OLMASA DA TEK SENİNLE ŞAD OLACAK! İÇİMDEKİ ÖLÜMSÜZLÜĞÜN VE TÜKENEN GENÇLİĞİMİN BAŞ HARFLERİNDE SEN VARSIN HER ŞEYİM… İHANETİNİ HİÇ DÜŞÜNMÜYORUM ÇÜNKÜ İHANETİNİN İÇİNDE DE KAHRETSİN Kİ HALA SEVİYORUM SENİ SEN BENİM CANIM, CANIMDAN ÖTE HER ŞEYİMSİN.

Hayalin gözümden bir an gider mi açtığın yarayı yıllar sile rmi adını anmadan günler geçer mi unutmak mümkün mü sevdiğim seni?

SENİ O YALANCI HAYATINLA BAŞ BAŞA BIRAKIYORUM, BENİ SENSİZ BIRAKTIĞIN GİBİ. SENİ KALBİME GÖMÜYORUM, BENİ TOPRAĞA GÖMDÜĞÜN GİBİ.

Hüzünlü Sözler
Sükutun da bir sesi var ama onu anlayacak yürek lazım.

Öylesine Sevmiştim ki Seni Kopamazdım Senden, Her Nefesimde Sen Vardın Her Adımda Seninle Yürürdüm, Gözlerimi Seninle Açardım, Sensiz kalınca Anladım Seni Şimdi Daha iyi Anlıyorum Sensizliği..

Yarınlarımı Senin için Büyütürken içimde, Sensiz geçecek. Her Gün için Kapatırdım Odaya kendimi, Şimdi Yoksun yanımda Hüzünlerimle Bıraktın beni..

Bana Koymaz Senin Gidişlerin Bana Koymaz Senin İhanetlerin Bana Koymaz Senin Sözlerin, Çünkü O Sensin Buda Benim…

Hasta Ettin beni Bu yaşımda, Derman Arar Oldum Kapı Kapı Yollarda, Vurdun Gittin Beni Arkamdan, Helal Olsun sana Sende Bıraktın Beni Ardına Bakmadan..

Öylesine Seninle Doluydum ki Öylesine Seni Seviyordum ki Sensiz Bir günüm geçmezken Şimdi Sensiz Bir ömür Boyu Yaşamaya Mahkumum…

Resimlerinde Arar Oldum Mutluluğu, Seni hayal Edip yaşar Oldum içimde, Sensiz Kaldım Bu Alemde, Senin için Vaz Geçtim Kendimden…

Acıya Katlanmaktan Zor Ayrılığı kabullenmek, Aslında Ayrılığı Kabullenmek Acıyı Tatmak Oldu Benim için…

Hüzüm Dolu Yüreğimin Dert Sahibi Bedenimin İhanete Uğrayan Kalbimin, Ölümle Tanıştığı Ruhumsun benim için…

Ne Yaz olsun isterim hayatımda Ne Kış Olsun isterim Sensizliğim de, Sensiz Yaşamak Zaten Yazı Kışa Çevirmekti Yaşadığım Bu hayatta..

Ölümü Tatmak için intihar etmeye gerek yok sensizlik zaten ölüm benim için gülüm…

Yarınsız Kaldım Sebepsiz Kaldım Nefessiz Kaldım En Kötüsü de Sensiz Kaldım Sensiz Gülüm…

Hayatla Bağlarımı Kopardım Artık, Yaşamak istemiyorum Sensizlik Bükdü Belimi Kelimelerim Nefesimde Kaldı Hüzün Çiçeğim..

Seni ilk gördüğüm an huzurun doruklarındaydım sevincin en mükemmelini yaşıyordum, senden ayrıldığım gün ölümün acısını yaşadım sensizliği anladım..

Dert nedir Çeken bilir, Hüzün nedir Ağlayan Bilir, Aşk Nedir Seven Bilir, Ölmek Nedir Terk Edilen Bilir Benim Gibi..

Sensizken yaşayan Bir ölü Gibiyim Sensizlik beni Vurdukça Bu Basit Hayatımda, Adını Anıp Ağlıyorum Sessizce Bir Başıma..

Nasıl Bitti Bu Aşk Bilmiyorum, imkansız Gibiydi Biliyorum, Şimdi Yoksun yanımda Ağlıyorum, Ben Bu hayatı Sensiz istemiyorum!!!

Bir gün beni nasıl paslı bir makasla nasıl da derinden budayıp gittiğini fark ettim. Yeni bir filiz veremeyecek kadar derindi kesip attıkların. Sensizlikle oluşmuş hastalığıma senin bile çare olamayacağını benim için artık çok gecikildiğini anladım…

Hüzünlü SözlerÜzmeyin beni vallahi halim kalmadı.

Hiç kimse görmesin tanımasın beni.. Bu gece çekemem boş muhabbetleri.. Dokunmayın bırakın kendi halime .. Rüzgar nerden eserse hesap kitap yok bu gece.

Ay değil mevsim değil bir ömür geçti sensiz, keşke böyle sevmeseydim ağlıyorum çaresiz.

Gözlerimden akan her damla yaş kalbimden akan bir damla kan gibi ölmemi istiyorsan durma ağla bu canım sana feda…

İnsan sandım seni yüreğimi verdim yetmedi duygularımı hayallerimi sevdamı verdim. Ama ne yaptın sen anlamadın. Var olan her şeyi kirlettin adam sanmıştım seni. Bitti sana itimadım kayboldu duygularım çıkma karşıma bir tekmede ben atarım kurtuluş sana bu sözler.

Bir gün beni nasıl paslı bir makasla nasıl da derinden budayıp gittiğini fark ettim. Yeni bir filiz veremiycek kadar derindi kesip attıkların. Sensizlikle oluşmuş hastalığıma senin bile çare olamayacağını benim için artık çok gecikildiğini anladım…

İnsanların umudunu kırma. Belkide tek sahip oldukları şey odur.

ANSIZIN GELDİN İÇİMİ TİTRETTİN SEN BENİ SEVMEDİN GİT DEDİN GİTTİM!!!

Yağmur Islatmak için Yağıyorsa Aldırmıyorum. Eğer Maksat Beni Ağlatmaksa Ben Seni Düşündüğüm Her Zaman AĞLIYORUM!

Sensiz Yaşamak Yanmaktan da Beter be gülüm….

Hüzünler Buldum kendimi, Sensizliğin içinde Tarumar Oldum gezerim Sokaklarda Serseri, Beni Bıraktın Ya Hüzünlerimin Sözleri Sana Be güzelim..

Bu gece Hüzün Bastı odama üzüntülerim dert ortağım oldu masamda, bir silah bir sözlerin yanımda, ya çekip vurucam kendimi, yada üzütü dolu sözlerimle ölürüm Sensiz Gecemde..

Hüzünlü SözlerHadi yalnızlığını idam et bakalım, son arzusunu yerine getirebilecek misin?

Sevgiliye Hüzünlü Sözler

Ne Hüzün Bitirdi Beni Nede üzüntün bitirdi içimdeki sevgiyi, Aldatılmak varmış kaderimde Olmayan Aşkmış Sahtekarlıklarla Süslemişsin Sen hayatını.

Yıllar geçer o benim hep yanımda olur derdim hiç gitmez ellerimi bırakmaz derdim beni unutsa da adımı ve gözlerimi asla derdim meğer varlığımı bile hiçe saymış.

Bilir misin ne zor ıslak gözlerle uyumak,dokununca kanayan bir kalp taşımak,hasret dolu gözlerle etrafa bakmak ve bilir misin ne zor bu hayatı sensiz yaşamak.

Gerçekten inanıp sevseydin beni böyle sabahları bekler miydim hiç? Çoktan yanımda olurdun çoktan… Gece 3-5 nöbetlerine dikmezdin beni.. Sensiz kaldığım ilk günden beri içimde bir umut vuslata dair.. Akşamları imzaladım gözyaşlarımla… Seni aramıyor seni sormuyorsam bu senden vazgeçtim demek değil… Bir daha böyle sevecek olursam bir kalemde silerdim seni…

BENİM SEVDİKLERİM BENİ HİÇ SEVMEMİŞLER ÇOK ÜZGÜNÜM

Her sabah doğan güneş bir sabah doğmaz oldu… Elleri ellerimden kayıp giden yıldız oldu… Giderken bıraktığın tüm renkler siyah oldu…

Hani sevdamızla yeneriz diyorduk her şeyi aşkım. Hani aşarız sorunları diyorduk…! Maalesef sen bir gururunu yenemedin bana geri dönemedin…..!

Gülen gözlerim sanma ki bahtiyar, attığım kahkahalarda binlerce gözyaşı var.. https://ift.tt/2AjL2xh

Ben yıllarımı kaybettim anılarımı değil. Ben mutluluğu terk ettim. Acıları değil. Ben sevgimi yitirdim. Nefretimi değil. Ben yaşamayı unuttum. SENİ değil.

Yokluğun var sen yoktun ölüm geldi ölmedim aşkından hatıra diye göz yaşımı silmedim. Ben bir sana bir bu şehre gül dedim. BELKİDE CAN BEN BU ŞEHRİ GÜLLER İÇİN ÇOK SEVDİM.

İnanıyorsan savunduklarına,arkasında duracaksın…gerek yol cellada çıkarıldığında darağacına tabureye sen vuracaksın…!

Hayat yaşandığı kadardır. Ötesi ya hatıralarda bir iz, ya da hayallerde bir umuttur.

Bu kez anladım hüzünlerden bozma mutluluklar yaşıyorum

Sıkıntılar gecedir. Dinlen kederlenme, sabah elbet olacaktır. Mevlana

Hatırlamaktan korktuğum tüm anılarımı çöpe attım var mı daha iyisi.

HAYAT YALNIZLIKSA VE SEN YOKSAN NEDEN YAŞAYAYIM Kİ

Sevdiğim ne sensin ne başkası sadece beni kendimden daha çok seven bana hissetmeden seni seviyorum demeyecek biri…

FELEK DERDE ARA VERMEZ DERT KATAR DERDİM ÜSTÜNE KAR GÜNEŞE SIRA VERMEZ YAĞAR ÜSTÜME ÜSTÜME SENİN GİTTİĞİN GÜNDEN BELLİ

Sensiz Yaşamak Yanmaktan da Beter be gülüm….

Hüzünler Buldum kendimi, Sensizliğin içinde Tarumar Oldum gezerim Sokaklarda Serseri, Beni Bıraktın Ya Hüzünlerimin Sözleri Sana Be güzelim..

Bu gece Hüzün Bastı odama üzüntülerim dert ortağım oldu masamda, bir silah bir sözlerin yanımda, ya çekip vurucam kendimi, yada üzütü dolu sözlerimle ölürüm Sensiz Gecemde..

Ne Hüzün Bitirdi Beni Nede üzüntün bitirdi içimdeki sevgiyi, Aldatılmak varmış kaderimde OLmayan Aşkmış SahtêkârlıklarLa Süslemişsin Sen hayatını.

Senden ayrıldığım gün hüzünlü oldu gözlerime yaş yerine hep kanlar doldu

Kısa Hüzünlü Sözler

Artık tüm şarkılar hüzün makamında, sensiz bu yüreğimde

Yokluğun gönlümde bir iç savaştır.

Sana bir gül sundum kokla ama soldurma. Sana ömrümü sundum yşa ama harcama. Sana kalbimi sundum sev ama parçalama.

Hüzünlü SözlerZor insan diyorlar bana, Henüz hayatın o acımasız tarafıyla yüzleşmemiş olanlar.

Yalan bakışların sahte gülüşlerin arasında buldum seni. Her şeyi kaybetmeye değecek kdr sevdim seni çünkü sen sahte değilsin!.

Unutma ki fırtınalar martıların denizleri sevmesini engellemez. Tıpkı engellerin seni sevmeme engel olmadığı gibi.

Fırtına Ne Kadar Sert Eserse Essin Kayadan Alıp Götüreceği Sadece Tozudur !

KENDİMİZE UZAK BİR RÜZGARIZ BİZ, ÜZERİNE KUS KONMAYAN AĞAÇLAR GİBİ DURDUĞUMUZ YERDE OLUR GİDERİZ. BİR BAŞKA ALEMDE KENDİMİZ OLMADAN ESERİZ.

”Bazen üzüntüler, gözyaşlarının uzanamayacağı kadar derindedirler.”

”Ne garip bir yol bu dünya. Huzura yürümek isterken hüzüne takılmış gidiyoruz.”

”Hüzün değil bu gözlerimdeki buğu. Sadece anılara daldım da, biraz acıttı işte…”

”Sen gidiyordun ben kalıyordum. Ve birden bir yağmur başladı. Her şeyin susması için.”

”Aşk, karın doyurmaz biliyorum. Kimse bilmez ki; karnımı değil, kalbimi doyurmak için yazıyorum.”

”Seninle paylaşmak istediğim çok şey vardı, en çok mutluluktan yana.”

”Sahip olduğum ama hep başkasınınmış gibi hissettiğim kalp sancımdın sen.”

”Uçurumun kenarında tutunduğum son dal sen olsan bile seni kırmaktansa kendimi uçurumdan aşağı bırakmayı tercih ederim…”

Hüzünlü SözlerTekrarı yoktur bazı şeylerin; hayat gibi, aşk gibi, ömür gibi.

”Neyi erken yaşadıysam, ona biraz geç kaldım. Neye en çok çalıştıysam, ondan düşük not aldım. Sen’in kapın açıkken, ben olunmazı çaldım.”

”Günlerdir neden susuyorsun? dedim. Seni rahatsız etmek istemedim dedi. Sustuğu her gün rahatsızdım o bilmedi!”

”Hayat yaşandığı kadardır. Ötesi ya hatıralarda bir iz, ya da hayallerde bir umuttur.”

”Çok solcu tanıdım ama, hiçbiri senin ki kadar kalıcı devrim yapmadı gönlümde!”

”Şu an üzerimde sadece ince bir hüzün var… Ve ben üşüyorum…”

”Gelir gibi yapıp köşeden ‘U’ dönüşü yapıyor mutluluk. Bir türlü mutlu olamadık bizde, ama hala umutluyuz.”

”Sen giderken nasıl mı çaresizdim? Anlatayım. Koskoca orman yanıyordu ve benim gözlerimden başka yerde su yoktu!”

”Hüzün, yağmur, yalnızlık… Tüm malzeme hazır. Yaz bir şiir; Harcını da sağlam karıştır ki, tutsun ayrılık!”

”Evet, hüzünlü bir filme ağlarım ama duygulandığım için değil aynı şeyleri yaşamaktan korktuğum için.”

”Sen bakma benim bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz.”

”Bir mutluluk fotoğrafı bile çektirmedi bu hayat. Kaybolmuş bir anahtar kadar sahipsizim anne.”

Yağmur yağıp nehirlerim taşarsa, bahar gelip çiçeklerim açmazsa ya birde yüreğimde yaram azarsa yaramı sarmaya tabib mi gelir?

Gönlümde özlemler, arzular yarım kederler geçiyor şimdi her anım boşlukta çaresiz kaldı kollarım senden ayrılıpta gittiğim o gün..

Cehennem yokluğunun, inan diğer adıdır.

Uzun Hüzünlü Sözler

Hayattan zevk aImak istiyorsan bir yere kadar yaşayacaksın. Önüne geIdiği gibi değiI, eIinden geImediği kadar yaşamaktan bahsediyorum. Tıpkı seni birden deIiIer misaIi sevdiğim gibi. Aniden, durduk yere köpek gibi aşık oIdum sana, sonra mı? Gittin işte. O kopek sahipsiz, o aşk karşıIıksız, o aniden yaşanıIan hayat ziyan oIdu.

GözIerinin içine bakamazdım senin hatırIar mısın, kızardın da bana bazen, ‘neden kaçırıyorsun gözIerini benden’ diye. Baktım işte ta gözIerinin içine,keşke o zaman da kendine kısaydın, ben neden gidiyorum diye.

Koca bir şehirde sana güvenmiştim ben, seni sevdikten sonra bıraktım ben kapısını kitIemeyi gönIümün. GeI derdim, gönIüm hep senin. Taki sen o kapıya gidişinIe mühür vurana kadar. Artık kendime biIe bihaber gönIüm. Ne tanıyabiIiyorum, ne de söz geçirebiIiyorum.

Sana bir sözüm var seni sen oIduğun için değiI sende kendimi buIduğum için sevdim sakın aşkından söz etme bana inan yaşadığım aşkın en masum ve mağdur oIanı sensin.

KorkuIarın en büyüğü kaybetmek ya. En büyük korkumu gösterdi bana. Hani asIa terk etmem demişti ya. YaIanIarın en büyüğü o oIdu bana.

KaIbime saray inşa etmeye çaIışman çok güzeI bir davranış. Ama keşke temeIi atıp, derince kazdıktan sonra bırakıp gitmeseydin…

Yağmur döküIüyor şehrime. Bardaktan boşaIırcasına. Bu son diyorum bu son! Her defasında bitirdiğim yerden başIıyorum yine sana aşka.

Peri masaIIarındaki hayaI ürünIeri gibisin, ancak o masaIIarIa yaşarsın o masaIIarIa uyanırsın yaIan insan!

YaInızIığımda çoğaIıp, kaIabaIıkta eksiIiyorum ve öyIesine kaIabaIık ki yaInızIığım; ne yana dönsem sana çarpıyorum.

En zayıf anımda sevmiştim seni, bana güç, dizIerime derman gözIerime fer oImuştun. Şimdi anIıyorum asIında en zayıf o anımda biIe ne kadar güçIü oIduğumu, yanIış insanı sevmemin asıI zayıfIık oIduğunu.

Aşk, fedakârIık, sevgi, güven ve daha nicesi… Her anını bin bir zevkIe yaşadığım duyguIardı. Oysa şimdi tek gerçek çıkıyor karşıma, acının asIoIan duygu oIması.

YanIış yapıIan şeyIerin pişmanIığı gün geIir geçer, ama yapıImayan şeyIerin pişmanIığı hayat boyu devam eder.

Keşke çocukken fazIa mutIu oImayıp birazını da bu zamanIara sakIasaydım. Iazım oIuyor bu günIerde.

Güne bir başka başIarsın, yoIIar sana farkIı geIir, mesafeIer kısaIır, hava hep günIük güneşIiktir… Ama sonra anIarsın, sevdiğinin sana gitmeden yaşattığı hayaIIer dünyasını.

Korkuyorum artık, tebessüm edemiyorum bana iyi günIer diIeyenIere, muhabbet edemiyorum bana haIımı hatırımı soranIarIa. Korkuyorum birinin bana, senin gidişinIe yaşattığın o acıIarı tekrar ettireceğinden.

Hep azar azar severdin beni, her gün eIimi tutmaz, her hasret sonrası bana sarıImazdın. Hoşuma giderdi bu, birden yaşamayı sevmemen hayatı. Ama bir türIü sevemedim, benden bu ani kaçışını.

OnIarca anıyı siImek ne kadar zor biIiyor musun geçmişten. Senin gittikten sonra siImemi istediğin hayatımdan. Oysa ne güzeI oIurdu şimdi anıIarıma eskiyen yerine iIk gün ki gibi demek.

Sadece sevmek az kaIıyormuş demek ki. FedakârIık yetmiyormuş, sahipIenmek önemsenmiyormuş. GünIerce hasret kaImak umursanmıyormuş demek ki giderken. Artık konuşamıyorum, gözyaşIarıma gömdüm çığIıkIarımı.

Bütün o yaraIayan sözIerin bir bir geçti önümden, adeta nefretini kustun bana giderken. BunIarın hiç birisi için kızmıyorum da sana, tek bir soru kaIdı akIımda; neden, neden bu kadar erken gittin benden!

SiImeseydim gözIerimden akan yaşı seI oIup aksaydı yoIIarına… O zaman inanır mıydın seni unutamadığıma dinmek nedir biImeyen hasretine… Seni her saniye aratan özIemine… SöyIe inanır mıydın göz yaşIarım sana geIdiğinde..

Evet sıra sizde: Sizde buradakilerden farklı ve yeni hüzünlü sözünüzü yazmak için aşağıdaki yorum bölümünü kullanabilirsiniz. Nazlim.Net

Reklamlar


Yorumlar