Aşk Sözleri sözleri

Reklamlar

İçeriğimiz aşk sözleri 2019, en güzel aşk mesajları, kısa aşk sözleri ve bu konularla ilgili başka yazılardan oluşmaktadır.

Hayatımız, belli bir yaşa kadar onun etrafında gelişiyor desek yeridir. Her insan mutlaka hayatında bir kere de olsa bile aşık olmuştur. Günümüzde ise aynı anda beş kişiye hatta daha fazla kişiye bile aşık olanlar olabilir. Dikkat ederseniz tarih boyunca üzerine en fazla yazı yazılan konu aşktır.

Dini şairler ALLAH(c.c)’a olan aşk hakkında yazılar yazarken, diğerleri hep karşı cinse olan duygularını satırlara dökmüşler. Harika şeyler ortaya çıkmış ki; bunlar arasında en güzel olanları aşk yazılarıdır.

Eskilerin söylediklerini zaten sosyal medya aracılığı ile çoğumuz biliyoruz ama yeni yeni bu konu hakkında öyle sözler söyleniyor ki hepsi de mükemmel arkadaşlar.

Aşk Sözleri

Aşk Sözleri

Ne kadar seviyorsun diye soruyorlar bazen. Bende cevap veriyorum. Hak etmediği kadar.

Hani en güzel aşklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğu için aşığım sana!

“Sarhoş olmaya gerek yok ki; Sen ‘SAR’. Ben ‘HOŞ’ olurum zaten.”

Bir insanin sana neler verebileceği değil, senin için nelerden vazgeçebileceği önemlidir!

Ağzıyla kuş tutsa da sevemediğim insanlar var benim! Bir de canıma okusa bile sevmekten vazgeçemediklerim.

Ey Sevgili! Bir geceliğine değiş tokuş etseydik yüreğimizi, taşıyabilir miydin acaba bendeki seni

Ben gidiyorum dediğimde, ‘gitme’ diyen birini değil, Ben de geliyorum, yalnız gidemezsin! diyen birini istiyorum..

Bazen diyorum ki, ne olacak söyle gitsin. Sonra diyorum ki, söyleyince ne olacak? Sus bitsin.

Bazen alabileceğin en büyük intikam; affetmektir. Ve bazen karşındakine verilebilecek en güzel cevap gülüp geçmektir.

“Gitmek unutmak değildir sen bunu çok iyi biliyorsun. Aklımda gözlerin varken, sen buna gitmek mi diyorsun”

Hiçbir hayale sığdıramadığım tek gerçeğimsin. Sevdim işte, ötesi de yok gerisi de.

Eğer birini unutmak istiyorsan onun adını kumlara yaz sabahleyin dalgaların ve fırtınanın onu sildiğini göreceksin; eğer birini seviyorsan kalbine yaz ki hiçbir fırtına ya da dalga onu silemesin!

Mavililer giyer deniz olurum, yeşiller giyer bahar olurum, belli olmaz belki bir gün beyazlar giyer senin olurum.

Bizim de dünyamızda sabah olacak gülüm, düşmezse düşmesin yakamızdan ölüm. Umuduma bin kurşun sıksa da ölüm. Unutma, umuduma kurşun işlemez gülüm.

Bizim ömrümüzde ırmaklarımız vardır. Sularında hayallerimizi yüzdürdüğümüz. Bizim ömrümüzde dostlarımız vardır, günler ayrı geçtiğinde üzüldüğümüz.

O kadar güzelsin ki yüzüne bakamıyorum. Titriyor ellerim, ellerini tutamıyorum. Öylesine bağlanmışım ki sensiz duramıyorum.

Yüreğimdeki tek arzu, hayalimdeki tek tutku, beni yaşatan tek duygu senmişsin bebeğim.

Sen dünyaya sürgün bir meleksin ve ben seni o kadar çok seveceğim ki bir daha cennetine geri dönmek istemeyeceksin.

En Güzel Aşk SözleriSeni öyle bir severim ki, şeytan bile maşAllah der.

Günün ilk ışıkları sahile vurduğunda, martılar yalnızca ikimizin anlayacağı bir dille sunu fısıldar denizin kulağına: Seni çok özledim…

Seni seviyorum çünkü elini kalbimin üzerinde hissettiğim zaman, üzüntülerimi alıp onların yerine o tarifsiz sıcaklığı koymayı başarıyorsun.

Seni unutmak için ant içtim gözlerin geldi aklıma vazgeçtim.

Allah(c.c)’ım bana bir yol göster ona çıksın.

Gözlerin nehir kirpiklerin köprü olsa, ben üzerinden geçerken ipler kopsa ve düştüğüm yer dudakların olsa.

Önce düştüğümde kalkmayı, sonra aleve dokunduğumda acıyı, sevmeyi öğrendim, sevilmeyi her şeyi öğrendim de yalnız seni unutmayı öğrenemedim!

Nasıl ki uzaktaki yıldız parlak gelirse insana, uzakta olduğun için tutkunum sana! Hani en güzel asklar imkansız gelir ya insana, imkansız olduğun için tutkunum sana…

Acı ve hüzün bir yıldız kadar uzak, mutluluk göz bebeğin kadar yakın olsun. Umutların gerçek, gerçeklerin mutluluk, mutlulukların sonsuz olsun.

Aşk Sözleri 2019

Ne seni unutmak için bir çabam var ne de aşkımı körükleyen bir rüzgar. Ne seni görmeden durabilecek kadar güçlüyüm ne de görmeye dayanacak kalbim var.

Hadi gel tut ellerimi! Benimle yan! Benimle meydan oku her çaresizliğe! Benimle uyu benimle uyan. Birlikte varalım nice yıllara.

Ne zaman tutsam ellerini gözlerimin önünden mevsimler geçer, ne zaman gözlerin gözlerime değse saman yolundan bir yıldız düşer.

Kalp dediğin atıyor zaten, marifet ritmi değiştirebilen de.

Yatağını gül yapraklarıyla, rüyalarını papatyalarla süsledim, üzerini sevgimle örttüm tüm kabuslarını da ben aldım ki sen rahat uyu bir tanem!

Aşk, kalemiyle yazanların değil, yüreğiyle yananların işidir.

Kimsin sen? Yasamak isteyip de yaşayamadığım umutlarım, farkında olmadan yıllardır beklediğim mi? Kimsin sen? Sen benim sevdiğim sin, sevdiğimi söyleyebildiğim.

Bir tebessüm kadar güzel. Bir nefes kadar önemlisin.

Ne hasta bekler sabahı ne taze ölüyü mezar nede şeytan bir günahı seni beklediğim kadar.

İmtihanın adı AŞK olunca, dile “Elhamdülillah” yakışır.

Hasret yağıyor bu gün sokaklara, resmin var sanki göz kapaklarımda, ne zaman gözlerimi kapasam seni görüyorum karşımda.

Hiç zorlanmamıştım kalbimden gelen sesi kelimelere çevirmekte, içimdeki duygulara hakim olamıyorum nedense, sana söylemek istediğim bir söz var ama, korkum engel oluyor sözlerime.

Geceyi sana yazdım güneşi sana, alev alev yanıyor içimdeki sevda, yetmiyor söndürmeye denizler, ebedi aşk için hazır bu can adanmaya.

Hayatıma bir yalnızlık çöküyor sen uyuyunca, gecenin karanlığında kayboluyorsun usulca, her sabah gözlerimi açtığımda, yaşamaktan önce sen geliyorsun aklıma.

Sen güllere özenme, güller sana özensin, üzme tatlı canını sen güllerden güzelsin.

Hasret ve özlem sevdiğinle güzel, karşımdaki senin gibi olunca özel, tut onun elinden yada gönlünden, bak o zaman ayırabiliyor mu ecel.

Çölün suya duyduğu özlem bile, benim sana duyduğum aşkın yanında hiç kalır! Ben sana kavuştuğum gün, çöller gözyaşlarımla ıslanır.

Huzur içinde ellerimi kavuşturuyor ve bekliyorum, rüzgara, gelgite yada denize aldırmıyorum. Artık zamana yada kadere isyan etmiyorum, bana ait bana gelecek çünkü.

Hasretin bir yağmur gibi yağıyor üzerime, yokluğun engeller koyuyor bedenime, bir gün ay gibi doğsan gecelerime, beni de alır mısın aşkım o sıcak yüreğine?

Sen. Yüreğimdeki gülüşün gizli sahibi, ruhumdaki çiçeği besleyen toprak. Yeni bir günde yeniden doğan umudum, yanlışlarım arasından seçtiğim tek doğrum. Beraberken huzur bulduğum, kaybetmekten korktuğum, yanımdayken bakmaya doyamadığım biricik aşkımsın. Seni seviyorum!

Aşk Sözleri 2019Sen yokken, birkaç defa daha sevdim seni. Helal et.

Unuturum diye uyudum, yine seninle uyandım. Belli ki uyurken de sevmişim seni.

Yemin ettim senin üstüne.. Yemin ettim sevmem bir daha. Çekerim ben acıyı dertleri. Seveceksen beklerim bir ömür seni…

Gözlerim rahatsız ediyorsa seni kapatırım bir daha bakmam. Sözlerim rahatsız ediyorsa seni susarım bir daha konuşmam. Varlığım rahatsız ediyorsa seni ölürüm bir daha karşına çıkmam. Sevgim rahatsız ediyorsa seni üzgünüm bir tanem buna engel olamam.

Sakın üzmesin seni karşılıksız sevgiler. Yüreğine sus dersin, belki sözünü dinler. Giden gitsin aldırma, yangınlarda söner. Sakın bakma arkana, krallar önde gider.

Ben senin gözlerine daldım dalalı tattım derinliğinde serin sularını. Ben senin gözlerine daldım dalalı unuttum karaları limanları.

Kendimle savaşım ve duygularımla verdiğim o sayılı mücadele sanırım artık bu gece sona erdi ve ben ilk defa demir kapıların ardında gizli güneşimin senin yüreğine doğmasına izin verdim.

Ben seni bir serçenin göz yaşı kadar seviyorum. Şimdi diyeceksin ki bu kadar mı ama bilmediğin bir şey var serçeler ağladıklarında ölürler.

Seni unutmayı düşündüm bu gece, bir sigaranın üstüne adını yazdım. Sigara bittiğinde unutacaktım seni, duman duman atacaktım seni içimden, rüzgar savuracaktı küllerini fakat seni unutmayı düşünürken, nereden bile bilirdim ki seni her nefeste içime çektiğimi!

Kısa Aşk Sözleri

Daha net anlamları olan ve kısacık şeyler arıyorsanız buradakiler tam size göre. Burada dilediğiniz kadar seveceğiniz şekilde olanları bulabileceksiniz.

Şair bensem şiirim sensin. Deli bensem, zincirim sensin. Aşık bensem aşkım sensin. Ben hala yaşıyorsam sebebi sensin.

Zannetme ki gözlerim sana baktıkça bıkacak, zannetme ki ellerim ellerini tutmayacak, kapansa da gözlerim, ebediyen son sözüm seni seviyorum olacak.

Bazen şarkılar bile anlatamaz aşkımı sana, ne şiirler anlam bulur ne şarkılar yanında sevgilim.

Bulutlara yazacağım sana olan sevgimi, yağmurlar yağdığında anlayacaksın sana olan hasretimi.

Aşk, acılar içinde yaşanan zamana bir gülücüktür.

Neyin var?” sorusuna “sen yoksun” diyesim var. Bildiğin gibi değil.

Güneşin buz tuttuğu bir alev görürsen o bil ki senin için yanan kalbimdir.

Dünyadaki en güzel şeyi sana vermek isterdim ama seni sana veremem ki?

Gençliğine güvenip erken derken belki elveda bile diyemezsin giderken.

Bana dünya yuvarlaktır dedin, dediğin doğruysa neden geri dönmedin?

Allah(c.c) gücü erkeğe, güzelliği kadına vermiş. Ne var ki her şeyi yenen güç, güzelliğe yenilmiş.

Bugün yeni bir meyhane keşfettim mezarlığın karşısında. Bir gün beni arar da bulamazsan ya meyhane deyim ya da tam karşısında.

Mutlu olmayı biliyorsan, sevmeyi bileceksin gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.

İnsanlar kırmızı güllerin peşinde koşarken ayakları altında ezilen papatyaların farkına bile varmazlar.

Bir delinin seni öpmesine izin ver, ama bir öpücüğün seni deli etmesine izin verme.

İnsanlar hep birilerinin peşinden koşarlar, ama dönüp de kendi peşlerinden koşanlara hiç bakmazlar.

Eğer geceler seni düşündüğüm kadar uzun olsaydı asla sabah olmazdı.

Sen gözlerimde bir damla yaş olsaydın seni kaybetmemek için ömür boyu ağlamazdım!

Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum.

Rüzgarın kemanını çaldığı ve damlaların pencerene vurduğu bir gecede yatağına uzanıp hayalini kurduğun ve keşke dediğin tüm güzellikler senin olsun.

Eğer aşkta güzel bir an varsa oda başkalarını baştan çıkartan o yüreğin benim için kan ağladığı zamandır.

Ne insanlar tanıdım yıldızlar gibiydiler. Hepsi göklerdeydi parlıyordu. Ama ben seni güneşi seçtim. Bir güneş için bin yıldızdan vazgeçtim.

Aşk bir su damlası olsaydı okyanusları, bir yaprak olsaydı bütün ormanları, bir yıldız olsaydı tüm kainatı sana vermek isterdim. Ama, sadece seni seven kalbimi verebiliyorum.

Seni sevdiğim kadar yaşasaydım; ölümsüzlüğün adını aşk koyardım.

Dünde bugünde, yarında yüreğin kadar yanındayım. Kendini yalnız hissettiğinde elini kalbine koy.. Ben hep oradayım.

En büyük okyanusta bir su damlası olmak, uçsuz bucaksız sahilde bir kum tanesi olmak ama en önemlisi milyonlarca insanın içinden senin sevgilin olmak…

Bir yudum mutluluk, peşinden koşuyorum, ne olacak halim bilmiyorum, sevmişim seni bir kere, doyamadan gidiyorum.

Uzun Aşk Sözleri

Ona hemen okuyup geçeceği şeyler yazmak yerine daha derinden onu etkileyecek bir şeyler yazmak istiyorsanız o zaman buradaki olanları kullanmalısınız.

Toprak bile doyar bazen suya, ben sana doyamam sevgili, ver ellerini kurban olduğum, koklayarak, aşkla öpeyim usul usul. Senin aşkın kalsın hep yanımda sen kal, geri kalan tüm güzellikler gitse de koymaz bana. Avuçlarıma aldığım berrak suyum ol, önce yanaklarıma ve gözlerime, sonra in umut dolu dudaklarıma.

Aşk insana insan olduğunu hatırlatan bir kavram. Lakin insanı insanlıktan çıkarmakla daha çok ün kazanmış. Bunun nedeni insanların Aşk’ı yaşamayı bilmemeleri. İnsanlar Aşk’ı iki kişilik sanar ama aşk tek kişiliktir.

Kuyruklu yıldızlar vardır dünyaya yetmiş yılda bir gelirler. İnsanlar onu hayatı boyunca belki bir kez görürler. Ben o yıldızı gördüm o da sensin bir tanem…

Benim için bir insanı sevmek onunla yaşlanmayı kabul etmek demektir. Ben seni seviyorum ve bir ömür boyu seninle olmak istiyorum aşkım..

Aşk çare midir yalnızlığa? Yoksa tutsak mı eder yüreğine? Ya da uçurur mu kafesindeki çırpınan kuşu, özgür bırakır mı? Aşk nedir sahi? Aşk sevmektir sevginin de doz aşımı yoktur. Korkmayın doya doya sevin sarmalayın sevdiğinizi…

Sen mi yazdın benim alın yazımı, sen mi çizdin benim yalnızlığımı, Söyle bana seni kim değiştirdi, Değiştirdin benim tüm yaşantımı, Akşam olmadan güneş batmadan gel, gel Beni yalnız bırakma, Beni sensiz bırakma…

Dağları delemem belki aşkım senin için, delmeye çalışırken bu yolda ömrümü feda edebilecek kadar seviyorum seni. Aşkla öptüğün yüzümü, kıyamıyorum yıkamaya, dudaklarının izi ve kokun silinmesin diye. Buğulu gözlerinden öpüyorum aşkım, seni çok seviyorum.

Mademki bu dünyaya bir defa geliyoruz aşkım. İkimize ait olan bu sevdayı doya doya yaşayalım. Beraber kırışsın ellerimiz, beraber yaşlansın tenimiz, tek yastıkta bir ömrü aşkın kollarında geçirelim doya doya. Üşüyen ellerimi ısıtan sıcacık ellerinin tutkunuyum. Aşk dolu bak gözlerim, seni kendimden daha çok anlıyorum, seni delice seviyorum.

Yağmurlu bir günde koşar sana gelirsem ıslak saçlarımı düzelt, başımı omuzuna yasla, ansızın dudaklarımı dudaklarıma değdir. Masum bir çocuk gibi konuşursam anla ki sana muhtacım; ver elini elime yalanda olsa bir kez seni seviyorum de…

Sen benim bakışına hasret kaldığım sesine özlemle bağlandığımsın. Özlemim, hasretim, bakmaya doyamadığımsın. Bahtıma doğanımsın. Olmazsa olmazımsın. Nefretim, öfkem, kinim, sevincim, umudum, düşüm, rüyam, hayalim ama en çok ağlatan, en çok kanatansın… Sen tarifi imkânsızımsın.

Hep hayatıma bir anlam yüklemeye çalıştım yaşadığım sürece, ama hep bir yanım boştu ve nedenini anlayamıyordum. Sonra sen çıktın karşıma, gökyüzünden inen bir nur gibi, o boşlukları doldurup, hayatımın tüm karanlık noktalarını aydınlattın. Sevgiyi öğrettin bana ve aşkı doya doya yaşamayı. Senin varlığına canım feda sevgilim, sen benim can suyumsun.

Leyla ile mecnunun aşkına imrenirken, dua ederdim Allaha, böyle bir aşk bulsun beni diye. Şimdi Leyla oldum sevdiğim, aşkının çöllerinde haykırıyorum sevgimi sana, sen ise Mecnunum, çölde ki yem yeşil aşkla dolu vahamsın. Susuzluğumu, açlığımı seninle gideriyorum, senin gölgende serinliyorum ve kalbinde uyuyorum. Soğuk gecelerim de ise üstüme sıcaklığını yorgan diye örtüyorum.

Kömür karası sevdam var benim, tıpkı gökyüzündeki yıldızlar kadar güzel, bir o kadar da göz alıcı kirli insanlardan uzak tertemiz engin denizlere benzeyen gözlerini hapsettiğim damarlarımdan akıp giden nefesinle kalbime ulaştın, sen benim yaşayamadığım her şeysin sen cansın heyecansın.

Ah sevda bahçemin tutsak çiçeği… Ben seni oraya hapsettim. Seni hapsettim kırık bir aşk şarkısı eşliğinde. Hüzne buladım seni. Deniz meltemlerini okşayan saçlarını hapsettim kalbimin kıvrımlarına. Ordasın artık. Oradasın ve ne kadar olman gerekiyorsa.

Aşka uçarsan kanatların yanar. Aşka uçamazsan kanatların neye yarar? Aşka varınca kanadı kim arar? Aşkın açamadığı kapı, kanatlanıp uçamadığı yer mi var? Aşk, kanatlanıp uçmaktır ey yar!

Sen benim en doğru yanlışım. Tövbesi olmayan günahımsın. Uzak duramadığım yasaklım, en açık ettiğim saklımsın. Sen başımdan giden aklım, severek çektiğim ahımsın.

Seni özlemek, üşümek gibidir soğuk bir akşamüstü, yağmurun altında yürümek gibi sırılsıklam, titreye titreye. Sıcak bir yer bulup sığınmak istersin ya hani, öyle ihtiyacım var işte, yüreğine sığınıp, nefesinde ısınmaya.

Sizde Kendi aşk sözünüzü yazmak için aşağıdaki yorum bölümünü kullanabilirsiniz. Nazlim.Net

Reklamlar


Yorumlar