Onur Mete - Bu Senin Şarkın Şarkı Sözleri lyrics

Onur Mete 

Bu Senin Şarkın Şarkı Sözleri

Onur Mete - Bu Senin Şarkın Şarkı Sözleri bu yazımızda sizlerle buluşuyor. Yeni şarkısı Bu Senin Şarkın ile büyük bir çıkış yapan Onur Mete, Netd ile oldukça iyi izlenme aldı. Bizde şarkıyı sizler için derledik. Şarkı Sözü Bg farkıyla Onur Mete'nin bu güzel ve yeni şarkısını sizlerle buluşturuyoruz. Şarkının söz ve müziği ise Onur Mete'ye ait.



İşte Onur Mete - Bu Senin Şarkın Şarkı Sözleri

Kal diyemedim sana içim gide gide
Baktım ardından gittin göz göre göre 
Olmayacaktı biliyordum da bile bile 
Dikeninden tutup gülü koklamadım mı

Azını mı serdim önüne kıymetinden 
Ne yaptımsa yaptım aşka hürmetimden 
Solmayacaktı sanıyordum da döküle döküle 
Dalımdan kopup seni aklamadım mı 

Önceden kalanınım inceden yalanınım
Anladığın kadarınım ben
Eğrisi doğrusuyla günahı sevabıyla
Mutsuz biten masalınım ben 

Dinle bu senin şarkın 
Sana yazdım her gün bir koca yangın azar azar sönerken 
Söyle yine mi yansın 
Bembeyazdı yüreğim sen sevdayı kara kara boyarken 


from Şarkı Sözü Bg

Yorumlar