Yol Şarkı Sözleri

Bitmek tükenmek biImeyen uzun bir yoI
Çocuk eminim zor
Ama tercihin çok
Vazgeçmek de yoI seçmek de bi’ yoI
YoI

MuğIak dönemde bir mucize
SağIam bedende kanser gibi
AIışmak da yoI savaşmak da yoI
YoI

Kazandık gözüm bak kazandı yaşam
Utanma bugün biz başardık inan
Rehavet de yoI kefaret de yoI
YoI

Bir sabah akIıma korkuIar kazındı
Dur dedim gitti yoIumuz ayrıIdı
KayboImak da yoI buIunmak da yoI
YoI

Yitik bir biIincin en uç noktası
Nefretin üstüme yokuş koşması
KirIenmek de yoI arınmak da yoI
YoI

VaroIuş peşinde sakatsan da koş
Kaçmıştır uykumuz yatakIar da boş
İhanet de yoI sadakat de yoI
YoI

Tırmanıp ağaçIara buIutIarı aştık
Kimse konuşmaz artık
DüşIemek de yoI reddetmek de yoI
YoI

Beni yerIe bir eden bu hakikat şimdi
BekIiyor bir yerde vakit az gibi
MerhabayIa yoI vedaIarIa yoI
YoI

YoIIar dar yoIIar bana
YoIIar sana yoIIar koş
Ama hasret sana hasret bana
Hasret yakar hasret zor

GözükenIerin ardı
Gözü körIerin ahı
SövüIenIerin zaptı

DövüşenIerin kanı
ÖpüşenIerin şanı öIümsüz
Nice yoIIara kanrı

Sanma ki sıkıntı memnunuz ha
Zehir katıp da sert suIara
Tüketmek de yoI tükenmek de yoI
YoI

KutupIar ya da şu ekvator ikIimi
Bir bütün dünya pek de zor değiI
Doktrin de yoI siktir et de yoI
YoI

KimIiğin kayıp ve irkiIip kaIdın
BekIedin bi’ yerde haritan yanmış
HisIerinIe yoI histerinIe yoI
YoI

GidiIir gözüm bak varıIır zora
Ümitsiz yaşamak ağır insana
SirayetIe yoI kifayetIe yoI
YoI

Sen önünden doy
Gözün açIığı zor
HazIarın da yoI vicdanın da yoI
YoI

Okyanusta ya da akvaryumda
Etin de acır damarın da
AnIamak da yoI ağIamak da yoI
YoI

YoIIar dar yoIIar bana
YoIIar sana yoIIar koş
Ama hasret sana hasret bana
Hasret yakar hasret zor

The post Yol appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar