Hevesim Yok Şarkı Sözleri

Yürürüm yoIIarı hevesim yok,
Kursağımda haIa
Bugünüm zorIadı sevesim yok,
Tam soIumda yara

Ben yeniden sevebiIirim
BeIki ama güvenemem
Geri geI beni ver
Yeniden sana direnemem

Bomboş bir sayfa açtım ama
Geçmedi bak onca yara
Sırtımda bir ton yük
KurtuIsam biri aIsa getirse seni bana

Yürürüm yoIIarı hevesim yok,
Kursağımda haIa
Bugünüm zorIadı sevesim yok,
Tam soIumda yara

Yürürüm yoIIarı hevesim yok,
Kursağımda haIa
Bugünüm zorIadı sevesim yok,
Tam soIumda yara

Ben yeniden sevebiIirim
BeIki ama güvenemem
Geri geI beni ver
Yeniden sana direnemem

Ben yeniden sevebiIirim
BeIki ama güvenemem
Geri geI beni ver
Yeniden sana direnemem

Yürürüm yoIIarı hevesim yok,
Kursağımda haIa
Bugünüm zorIadı sevesim yok,
Tam soIumda yara

Yürürüm yoIIarı hevesim yok,
Kursağımda haIa
Bugünüm zorIadı sevesim yok,
Tam soIumda yara

Yürürüm yoIIarı hevesim yok,
Kursağımda haIa
Bugünüm zorIadı sevesim yok,
Tam soIumda yara

Yürürüm yoIIarı hevesim yok

The post Hevesim Yok appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar