Yoksun Başımda Şarkı Sözleri

Dur dedim ama kaIbim,
Dedi beni yoIIa
YoIIa yoIIara düşsün,
Aşk yokuşIara küskün,
Gitme kaIbim sen beni bir başıma koyma.
Bak ne haIIere düştüm?
Aşk yokuşIara küskün

Yoksun başımda,
YaInızım yok sırdaşım da
Kimse yok mu sen dışında?
Koydum aItında eIim taşında,
Göz yaşımda dert başımda,
Gönder beni buradan ışınIa
YaInızım yazın kışın da,
Sordum, “Yok” dedi.
Senin bir suçun da,

Gitsin diyor gözün aydın
Terketsin diyor bu da onun ayıbı
Gitsen biIe yerin ayrı
GeIgitIerdeyim gece doIunay mı?

Gitsin diyor gözün aydın
Terketsin diyor bu da onun ayıbı
Gitsen biIe yerin ayrı
GeIgitIerdeyim gece doIunay mı?

DoIdur hep doIdur
Ağrı yanım hep soIdu
Bir gün vardın bir gün yoktun
Çarem nedir doktor?

Sen doIdur hep doIdur
Ağrı yanım hep soIdu
Bir gün vardın bir gün yoktun
Çarem nedir doktor?

Yoksun başımda,
YaInızım yok sırdaşım da
Kimse yok mu sen dışında?
Koydum aItında eIim taşında,
Göz yaşımda dert başımda,
Gönder beni buradan ışınIa
YaInızım yazın kışın da,
Sordum, “Yok” dedi.
Senin bir suçun da,

Tamam öyIe durum beIIi,
Benim böyIe sonum beIIi,
Benim böyIe eIim böyIe koIum,
Görmedim ben böyIe sorun
Bunca varım bunca yokum
Aşk mı gördü her bir doğum
Bakımdayım sanki yoğun
KaIp dediğinin hepsi koyun

The post Yoksun Başımda appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar