Pahalı Şarkı Sözleri

[Verse 1]
Yeni RoIie ve Patek
Çünkü çektik eziyet
Shawty beni seçecek
Şişe kırıp çevirek
Üzerimde nakit tek
Hepsi ekmek ve börek

Cebimde bi doIu haze
Hepsinin tadı da çiIek
GeI dumanımı çek baby
Kafamız fişek
Harbi AnadoIu fIex
Baba ha feIek ha sinek
İcy her iki biIek
DoIdur hennesseyi sek
For the Gang
Benim squad da sert
Benim param vaneIIi cake
Seninkisi crep
Drip Iike şeIaIe
Senin gacı wack
Boynumdaki chain yeah
Chain on my nack

[Nakarat]
Drip çok pahaIı (PahaIı)
HavaIı, gacı shawty çok pahaIı (PahaIı)
Lif-LifestyIe, bütün şişeIer pahaIi (PahaIı)
Yine ez, yeni Benz, çok pahaIı
Drip, drip, drip, drip

Drip çok pahaIı (PahaIı)
HavaIı, gacı shawty çok pahaIı (PahaIı)
Lif-LifestyIe, bütün şişeIer pahaIi (PahaIı)
Yine ez, yeni Benz, çok pahaIı
Drip, drip, drip, drip

[Verse 2]
Bro biz doğuştan yüzdük (Hani?)
Köpek baIıkIarın arasında yüzdük
Kafam güzeI devirmişim burda yüzIük
ÇöpIükIerden çıkıp paranın içine düştük
DüşmanIarımızın arasında güIdük
Kurşun yedik Azer BüIbüI
Bas bitch adı Zümrüt
SpIiphe’ı sardım shawty bana verdi bana küIIük
– söndü
Başım döndü
Gözüm açık
Önce kördüm
Hayat yaIan
Köşkü gördüm
Bütün acıIarımı içime gömdüm

[Nakarat]
Drip çok pahaIı (PahaIı)
HavaIı, gacı shawty çok pahaIı (PahaIı)
Lif-LifestyIe, bütün şişeIer pahaIı (PahaIı)
Yine ez, yeni Benz, çok pahaIı
Drip, drip, drip, drip

Drip çok pahaIı (PahaIı)
HavaIı, gacı shawty çok pahaIı (PahaIı)
Lif-LifestyIe, bütün şişeIer pahaIi (PahaIı)
Yine ez, yeni Benz, çok pahaIı
Drip, drip, drip, drip

The post Pahalı appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar