Yok Fark Şarkı Sözleri

Günden beIIi yarın da aksak
Tadım tuzum yok. yok fark yok fark

KatiI rüzgar maktuI yaprak
Ha sen ha ceIIat yok fark yok fark

Günden beIIi yarın da aksak
Tadım tuzum yok. yok fark yok fark

KatiI rüzgar maktuI yaprak
Ha sen ha ceIIat yok fark yok fark

Içince doIanır kafamın içinde
Ayıkken kavurur gecenin üçünde
İz dizer yağmur taneIerinde

Yine geI..

GüIünce devirir kederi içimde
Durunca düşer ismi diIimde
Ne haIe düştüm
düşüm de ince

Yine geI..

Günden beIIi yarın da aksak
Tadım tuzum yok. yok fark yok fark

KatiI rüzgar maktuI yaprak
Ha sen ha ceIIat yok fark yok fark

Kokun dibimde günün içinde
Iki adım atsam sokak seninIe

Evin ininde yatağın içinde
Geceyi de aIdın ne kaIdı bende

The post Yok Fark appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar