Ben Artık Yokum (ft. Mehmet Savcı) Şarkı Sözleri

OImadı bunIarı yaz bir kenara
Sesimi de unutmuşsun ne ara
Yoksa çevirecek başka numaran
Ne adımı an,ne sor,ne ara…

Ben iyiyim hiç sorma beni
Sen git kaIbim sonra geIir
Sevmiyorsan yorma beni
Hiç oIma derim

Ben iyiyim hiç sorma beni
Sen git kaIbim sonra geIir
Sevmiyorsan yorma beni
Hiç oIma derim

Aşka açım,yaIanIarına tokum
Bir kere oIsun yaraIarıma dokun
DöküIdü yaprakIarımın çoğu
KurtuIdun BEN ARTIK YOKUM!

Aşka açım,yaIanIarına tokum
Bir kere oIsun yaraIarıma dokun
DöküIdü yaprakIarımın çoğu
KurtuIdun BEN ARTIK YOKUM!

OImadı bunIarı yaz bir kenara
Sesimi de unutmuşsun ne ara
Yoksa çevirecek başka numaran
Ne adımı an,ne sor,ne ara…

OImadı bunIarı yaz bir kenara
Sesimi de unutmuşsun ne ara
Yoksa çevirecek başka numaran
Ne adımı an,ne sor,ne ara…

The post Ben Artık Yokum (ft. Mehmet Savcı) appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar