Unutulmaz 11% Şarkı Sözleri

Doldurdum saatleri günleri doldurduğum gibi
Durdururum istersem bazen istediğim anılarım gibi
Hayat saldirir aldırmam ona rağmen yururum tank gibi

Hizlica bana koşup sarılanlar bugune serptigim hayallerim gibi
Kimse yıkamaz Allahtan baska durduramaz hiç bir güç beni

Ben çekilmiş en büyük şansım rap icin dun ve gelecek icin
Ser sefil biraksalarda suyun dibine batirsalarda hirs icin
Mesalem hic bir zaman sonmeyecek asla durmayacaklar icin
Ayakta kalan hep bendim ve kirli oyunlarinizi çiğneyen

Bugun yalanda olsa adimi bilmeyen ve bildirtmeyen
Gencligimizi zehirleyenlerin cebine paralar durmadan itekleyen
Butun basinizdakilerle birlikte gömmeye geliyoruz çalsın siren

Ben ve adim yankılanır beyninin icinde
Unutulmaz melodiyim rapin icinde
Siz sefil kuru çöllerde bense ormanımın icinde

Sayisiz genci sürüklediniz o bataklığa ove ove
Elbette düşüreceğim seni bu elime sonrası sana sove sove
Kos koca yolda 2 parca ile yürütülen çakma rapciler

Bagimli tayfanın kendini sattigini biliyoruz iste resimler
En yetenekli genclerimizi bir gecede eriten o ruya
Yapoz gibi cozuyoruz sizi parasıyla donen bir dünya
Bunlar senin elindeki kuklalar sana kuruldu butun pusulalar
Cikacak icimdeki serseri durmak yok artık sonuc alana kadar
Biliyormuydun senin icin zaman bitti demek
Hangi tarafta oldugunu görememek kor olmuşsun demek
Bu hiç hosuna gitmeyecek fakat bu sefer yanliz degilm

Belkide yanındaki gözlerin icinde belkide bu gece evindeyim

Ben ve adim yankılanır beyninin icinde
Unutulmaz melodiyim rapin icinde
Siz sefil kuru çöllerde bense ormanımın icinde

The post Unutulmaz 11% appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar