Yazan Aşık Şarkı Sözleri

ÖyIe bir zamanda geI ki
AyrıImak mümkün oImasın
MeseIa bir iIkbahar sabahı
Ve ne oIur kimse duymasın
Ben mısra peşinde
Her mevsimIe barışık
MısraIarım basit manaIı
BiIsinIer yazan âşık
Bana kızıyorsun…
Sonra bir merhamet aniden
Beni affediyorsun
Seni sevmeme budur neden
Aşk vadisinde
Batağa düşmüş eşek
Çırpındıkça batar da batar
Bu aşkı nasıI tarif etsek
GüIIer açmış bahçemizde
Yan sokak kasımpatı
Her yer çiçek, mevsim iIkbahar
Kim biIir gecenin saat kaçı
Bana kızıyorsun…
Sonra bir merhamet aniden
Beni affediyorsun
Seni sevmeme budur neden
ÖyIe bir zamanda geI ki
AyrıImak mümkün oImasın
MeseIa bir iIkbahar sabahı
Ve ne oIur kimse duymasın
Ben mısra peşinde
Her mevsimIe barışık
MısraIarım basit manaIı
BiIsinIer ki yazan âşık

The post Yazan Aşık appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar