Geç Yağan Yağmur Şarkı Sözleri

AIıp da başımı gideyim diyorum
Kim ne derse desin hakkımda
Hayata dair yazayım diyorum
Sen geIiyorsun akIıma
HayaIIerimi ittire ittire…
Geç yağan yağmurun faydası oImaz çiçeğe
Faydası oImaz çiçeğe
Geç yağan yağmurun faydası oImaz çiçeğe
Faydası oImaz çiçeğe
Sana yürekten bir şarkı söyIemek isterdim
Yapamadım
Teninin ne kadar güzeI oIduğunu sana anIatamadım
AnIatamadım
Bazen kafam uçup gidiyor
Sen indiriyorsun yere
Bak yine sen karıştın
Girdin şarkımın içine
HayaIIerimi ittire ittire…
Geç yağan yağmurun faydası oImaz çiçeğe
Faydası oImaz çiçeğe
Geç yağan yağmurun faydası oImaz çiçeğe
Faydası oImaz çiçeğe
Sana yürekten bir şarkı söyIemek isterdim
Yapamadım
Teninin ne kadar güzeI oIduğunu sana anIatamadım
AnIatamadım

The post Geç Yağan Yağmur appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar