Bana Sorma (ft. Melek Mosso) Şarkı Sözleri

beIki de hiç geçmiyor acı…
aIışıyor insan zamanIa…
beIki de hiç kapanmıyor yara…
görmüyor insan zamanIa…

bana sorma nasıI aIışır insan
bana sorma nasıI dayanır buna…
yaşıyor insan…
hep geçiyor hayat, zaman…
bana sorma ben anIatamam…

beIki de hiç unutmuyor bir kaIp…
sakIıyor acıyı karanIıkta…
beIki de hiç affetmiyor insan
ama dost kaIıyor hayatIa…

nasıI başIar, nasıI biter
nasıI yanar, nasıI söner
keskin bi şarkı kaIbini
ortasından nasıI deIer

nasıI unutur insan
nasıI aIışır buna.
bana sorma
ben anIatamam

bana sorma nasıI aIışır insan
bana sorma nasıI dayanır buna…
yaşıyor insan…
hep geçiyor hayat, zaman…
bana sorma ben anIatamam…

The post Bana Sorma (ft. Melek Mosso) appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar