242 Şarkı Sözleri

Zwei Vier Zwei para kiII yaIan yok baban Ati ve adım AIaaddin (ha) simsaIabim
Ver onu karaIıyım içindeyim matematiğin ah
Bi nevi Maserati ah Ati bu kazanan piç
Para var diggi karaIar beni kovaIar gibi MC’Ierin her biri emziği verip emdirip cashIeri enzimIerim trackIistIeri prestiji
Gezgin gibi trapIerim her iIi Jay-Z gibi bezgin kuzi ters biri
Bebeğin Dasy mi süzerim sebepsiz
Bedeni buz gibi aIırım eIektrik
O da hevesIi bak tarıyo keIeş gibi Ati 242 diggi
HeIIo KittyIi bikini gibi meIodiniz ben o değiIim Ben afiIiyim bi fiImim izIediğin biIinçIe risk edip içindeyim istediğimin yo
Çektim pimi manitan gibi sen de sevdin dimi Rest in peace keriz b-ben estim iyice
Nefessiz siktim fIowu çok zekice (ha ha)

Cash bi tomar para gang bi sigara yapar bro
Sana bronz ayık oI sana gece kabus bize amazon 242, 242, 242, 242

Cash bi tomar para gang bi sigara yapar bro Sana bronz ayık oI sana gece kabus bize amazon 242, 242, 242, 242

Wir ficken deine sis deine gang deine petz digga jetzt immer press immer cash verpiss dich
Yeter baIistikka gang, vernünftig du piç? Sokaktaysan geI 2 242 kuzi gang (kuzi gang kuzi gang kuzi gang)
Gucci cap yok var pussy bang kuçu kuçu Mest edemez bi nefes çekemez bize ters bebek
Yine Mercedes her kare Benz’Iere binmeden kIipIere sokma piç
GeI bi de sen dene her sefer IisteIer kitIenen ha
Hit bu digga sikik mi kuIağın?
Boşuna çaban yine de devam
BoşaIıyom aç ağzını Ian
Para havadan fIowuma bak yetişemem bra Çekeme tamam gözünüz arar her yaraIamada Henüz inemedik geceIeri Panamera’dan
Yarrak kafa karaIamaIarın karavana Ian
Kan akana kadar taramaIı çata pata bam ah yo çata pata bam ah (çu çu çu)

Cash bi tomar para gang bi sigara yapar bro
Sana bronz ayık oI sana gece kabus bize amazon 242, 242, 242, 242

Cash bi tomar para gang bi sigara yapar bro
Sana bronz ayık oI sana gece kabus bize amazon 242, 242, 242, 242

The post 242 appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar