Sera - Topla Git Aşkını Sözleri


Sera - Topla Git Aşkını Şarkı Sözleri
Ayrılmaya kalktın ama düşünmedin hiç sonunu
Farkında değilsin ama sen kaybettin oyunu
Ayrılmaya kalktın ama düşünmedin hiç sonunu
Umurumda değilsin ama sen kaybettin oyunu
Yüreğin bir ruhsuza bağlanmış
İki damla olsun üzülmedin
Yine de tesellin sağlammış
Yenildin ama ezilmedin
Arama hiç beni topla git aşkını
Tek anı kalmayacak
Sabahın ilk ışığıyla gidiyorsun
Dönüşün olmayacak
Arama hiç beni topla git aşkını
Bana dokunmayacak
Sabahın ilk ışığıyla gidiyorsun
Dönüşün olmayacak
Hayallerim oldu ama düşümdeki aşk bu değil
Kimler bana kıydı ama sonları hiç hayırlı değil
Yüreğin bir ruhsuza bağlanmış
İki damla olsun üzülmedin
Yine de tesellin sağlammış
Yenildin ama ezilmedin
Arama hiç beni topla git aşkını
Tek anı kalmayacak
Sabahın ilk ışığıyla gidiyorsun
Dönüşün olmayacak
Arama hiç beni topla git aşkını
Bana dokunmayacak
Sabahın ilk ışığıyla gidiyorsun
Dönüşün olmayacak
Arama hiç beni topla git aşkını
Tek anı kalmayacak
Sabahın ilk ışığıyla gidiyorsun
Dönüşün olmayacak
Arama hiç beni topla git aşkını
Bana dokunmayacak
Sabahın ilk ışığıyla gidiyorsun
Dönüşün olmayacak
Arama hiç beni topla git aşkını
Bana dokunmayacak
Sabahın ilk ışığıyla gidiyorsun
Dönüşün olmayacak

Sera - Topla Git Aşkını Şarkı sözü.

Yorumlar