Gripin Elveda Sözleri


Gripin Elveda Şarkı Sözleri
Çoktan unutmuştum unutulmayı
Sen hatırlattın çoktan unutmuştum
Çoktan unutmuştum kendimi kaybedip
Sende bulmayı çok unutmuştum
El değmemiş yokluğuma ilk bakışta dokunmuştun
Daha dün gibi aklımda
Ne değişti dünden bugüne
Ecel olduk birbirimize
Susma, bir cevap ver bu defa
Neden bu elveda
Ne oldu bize böyle
Seni son durak sanırken
Sol yanımı alıp gidiyorsun bir anda
Neden bu elveda
Ne oldu bize böyle
Göğsümü acıttı son kez sen diye içime çektiğimde de
Çoktan unutmuştum unutulmayı
Sen hatırlattın çoktan unutmuştum
Çoktan unutmuştum kendimi kaybedip
Sende bulmayı çok unutmuştum
El değmemiş yokluğuma ilk bakışta dokunmuştun
Daha dün gibi aklımda
Ne değişti dünden bugüne
Ecel olduk birbirimize
Susma, bir cevap ver bu defa

Söz: S.Birol Namoğlu - Haluk Kurosman & Murat Başdoğan
Müzik: Antonis Bardis

Yorumlar