Murat Boz Aşk Öpücüğü Şarkı Sözleri

Aşk Öpücüğü şarkısının sözlerini okumaktasınız. Murat Boz. Habersiz geçivermiş yıllar Dün gibi hatıralar Takvimlerden sonbahar gibi Dökülmüş yapraklar Anladım ki hala özlüyorum Elimde olmadan Sendin sığındığım liman Nefesini kokunu kalbine Eşsiz dokunuşunu derinde izler Nasıl unuturum yokluğunu Arıyorum akıp giderken ömür Bi haberini almaya razı gönül Beni bana bıraktığın halime herkes üzülür Gece yarıları sendeyim.com ecel saatler Başımıza gelen kırık hayaller Hayat öpücüğüm dudaklarında buna ölünür Habersiz geçivermiş yıllar Dün gibi hatıralar Takvimlerden sonbahar gibi Dökülmüş yapraklar Anladım ki hala özlüyorum Elimde olmadan Sendin sığındığım liman Nefesini kokunu kalbine Eşsiz dokunuşunu derinde izler Nasıl unuturum yokluğunu Arıyorum akıp giderken ömür Bi haberini almaya razı gönül Beni bana bıraktığın halime herkes üzülür Gece yarıları ecel saatler Başımıza gelen kırık hayaller Hayat öpücüğüm dudaklarında buna ölünür Arıyorum akıp giderken sendeyim.com ömür Bi haberini almaya razı gönül Beni bana bıraktığın halime herkes üzülür Gece yarıları ecel saatler Başımıza gelen kırık hayaller Hayat öpücüğüm dudaklarında buna ölünür Buna ölünür Buna ölünür Murat boz şarkı sözü, sözleri.

Yorumlar