Didomido - Yarım (Sözleri)


Didomido - Yarım (Sözleri)
Koştum koştum yetişemedim Yanımdayken bile geriledim Hayalinle yetemedim Köprü Aklın aldı mı sorun var mıydı Ruhum daraldı elime dolandı Aklım almazken kalbime ağlandım Evet inandım ve yarım kaldım Nakarat Söyle aklının estiği yerde miyim? Sence o rüzgarı geçip yener miyim? Dinle ben kaybedendim peki sen ne kazandın? Aşkla dolandın, kalbime 2. Bölüm Sormam sana, neden yanımda olmadın ama Bana verdiğin sözler yalan dolan Sana aldanıp da sevdim Sanan kalbim darmaduman Nakarat Söyle aklının estiği yerde miyim? Sence o rüzgarı geçip yener miyim? Dinle ben kaybedendim peki sen ne kazandın? Aşkla dolandın, kalbime Söyle aklının estiği yerde miyim? Sence o rüzgarı geçip yener miyim? Dinle ben kaybedendim peki sen ne kazandın? Aşkla dolandın, kalbime #Didem #Didomido #Yarım didem, didomido, didem yarım, didem yarım sözleri, didem yarım şarkı sözleri, yarım, yarım sözleri, yarım şarkı sözleri, yarım didem, yarım didomido, didomido yarım, didomido yarım sözleri, didomido yarım şarkı sözleri, şarkı, şarkı dinle, şarkı sözleri, şarkı, şarkılar, şarkı dinle, şarkılar 2019, şarkılar 2020, yeni şarkılar, emircan iğrek, zeynep bastık, oğuzhan koç, masakka, sezen aksu, tuğkan, müslüm gürses, azer bülbül, ibrahim tatlıses, rope, sertap erener, tarkan, enes batur, enes batur şarkı, reynmen, reynmen şarkı, bege, berkcan güven, cemre solmaz, mustafa ceceli, ebru gündeş, kafalar, barış manço, cem karaca, hadise, demet akalın, murat boz, bülent ersoy, kazım koyuncu, aleyna tilki, ajda pekkan, atiye, ayna, kendimden hallice, ikiye on kala, hirai zerdüş, hozan hamit, mem ararat, kürtçe şarkılar, türkçe pop, türkçe rap, türkçe pop şarkılar, türkçe rap şarkılar, serdar ortaç, murat dalkılıç, kayahan, rafet el roman, levent yüksel, tuğçe kandemir, hande ünsal, mabel matiz, eypio, şura iskenderli, gülben ergen, atakan çelik, bahadır tatlıöz, bilal sonses, ersay üner, ilyas yalçıntaş, tiktok, tiktok şarkıları, müzik, yıldız tilbe, irem derici, ekin uzunlar, contra, hidra, ezhel, sagopa kajmer, sagopa kajmer şarkı, sagopa kajmer yeni şarkı, da poet, da poet kendini bul, lil zey, lil zey luciano, lil zey luciano elmas, lil zey elmas, kezzo hep aynı sonlar 2, kezzo, rota harap, rota, anıl piyancı, anıl piyancı etrafta dolanınca, cashflow, monoman, anıl piyancı cashflow monoman etrafta dolanınca, asil tut, alper ayyıldız, alper ayyıldız ömrüm, alper ayyıldız muhabbet ömrüm, muhabbet, muhabbet ömrüm, old g, old g test et, velet, velet dans et, rope 7 mayıs, rope, rope mayıs 7, rope mayıs 6, rope mayıs 5, rope mayıs, chef bi bedel, chef bi, atlas money flow, ezhel, murda, uzi, uzi krvn, ezhel sakatat, patron, hidra, contra, o ses türkiye rap, rap, rap dinle, türkçe rap, türkçe rap dinle, şarkı, şarkı dinle, şanışer, şanışer umut, eypio, ceza, mero, reynmen, enes batur, azap hg, norm ender, cemre solmaz, kurtuluş kuş, heijan, zen g, meg, bege, kaan boşnak, yeni rap, rope, rope mayıs 7, rope mayıs 7 sözleri, rope mayıs 7 lyrics, mayıs 7 rope, mayıs 7, mayıs 7 sözleri, mayıs 7 lyrics, rope 7 mayıs, rope 7 mayıs sözleri, rope şarkı, rope yeni şarkı, 7 mayıs rope, rope mayıs 6, rope mayıs, rope mayıs 5, rope mayıs 4, rope mayıs 3, rope mayıs 2, rope mayıs serisi, rope mayıs dinle, rope 7 mayıs dinle, rope mayıs 7 dinle, norm ender, norm ender şarkı, norm ender yeni şarkı, norm ender rap, norm ender mekanın sahibi, norm ender bulamazdım, norm ender bulamazdım sözleri, bulamazdım, bulamazdım sözleri, bulamazdım norm ender, bulamazdım norm ender sözleri, norm ender faruk sabancı, norm ender faruk sabancı bulamazdım,

Yorumlar