Ahmet Kaya - Kara Yazı & Karanlıkta / Geçmedi Yare Sözümüz / Yollar da Kaldı Gözümüz / Öpesim Gelir

Ahmet Kaya - Kara Yazı & Karanlıkta / Geçmedi Yare Sözümüz / Yollar da Kaldı Gözümüz / Öpesim Gelir
Ahmet Kaya Kara Yazi Album: Yildizler ve Yakamoz KARA YAZI Geçmedi yare sözümüz Yollar da kaldı gözümüz Yere sürüldü yüzümüz Böyle imiş kara yazımız, hey. Çiçekler açılmaz oldu Pınarlar içilmez oldu Yar bize gülmez oldu Böyle imiş kara yazımız, hey. Yalnız ona yar demiştik Onda bir şey var demiştik O bizi anlar demiştik Böyle imiş kara yazımız, hey. Hey, gönül gene bu gece Kaderim geceden yüce Gel susalım beraberce Böyle imiş kara yazımız, hey. Söz: Sebahattin Ali Müzik: Ahmet Kaya Akşam olur karanlıklar çökende Devriyeler adım adım gezende Akşam olur karanlıklar çökende Devriyeler adım adım gezende Kar kaplamış solmuş güller görende Sarılıp dallarına öpesim gelir Kar kaplamış solmuş güller görende Sarılıp dallarına öpesim gelir Sanki gökten kar yerine kan yağıyor Kar altında üşümüş bir çocuk ağlıyor Sanki gökten kar yerine kan yağıyor Kar altında üşümüş bir çocuk ağlıyor Yaşlı gözleriyle bana bakıyor Akan göz yaşını içesim gelir Yaşlı gözleriyle bana bakıyor Akan göz yaşını içesim gelir İşte böyle…

Yorumlar