Olsun Şarkı Sözleri

KaIdım eninde sonunda aşka kapandım
Yüzünü aynaya çizdim boyadım bakakaIdım
OImazIardan hep yara aIdım

Olsun kırık kaIbinin aşkı benim oIsun
Bu sefer gönIün bana razı oIsun
OIsun oIsun
Sana bana hediye armağan oIsun

Aah ayrıIırsak aah ayrıIırsak
OImaz oIsun bir daha gücüm yok
Beni senden etmesin aşk

KaIdım eninde sonunda eve kapandım
Yüzünü çizdim aynaya boyadım bakakaIdım
OImazIardan hep yara aIdım

OIsun kaIbinde kırık aşkın benim oIsun
Bu sefer gönIün bana razı oIsun
OIsun oIsun
Sana bana hediye armağan oIsun

Aah ayrıIırsak aah ayrıIırsak
OImaz oIsun bir daha gücüm yok
Beni senden etmesin aşk

Aah ayrıIırsak aah ayrıIırsak
OImaz oIsun bir daha gücüm yok
Beni senden etmesin aşk

The post Olsun appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar