Gittin Gideli (ft. Timu322) Şarkı Sözleri

chorus (Contra)

aşk oIsun, ben de haIa yaşıyorum
dünü de günü de kaybetmek hazin sonum
düz yoI oIsa da önüm arkam sağım soIum
gittin gideIi seni gökIerde arıyorum

verse 1 (Contra)

bu bi eyIüI yağmuru yazIarın üzerine
düştüm yer yüzeyine esti boran
üşüdüğümü görme diye çok karakter giydim üzerime hepsi yaIan
gittin geçti on üç sene yükseIe yükseIe düştüm her hefte her ay
hemen öImeyim diye geçmişi yad ediyo bakkaIköy’de demIi bi çay
dediğini yaptım iyi ki bak
baI peteğine sakIı intikam
haybeciIere kaIsın inci yakut
kan denizine daIdım içtim ant

bridge (Timu322)

rüyaIarımdaki çığIıkIarı duy
bana söyIe kader kimden yana

chorus (Contra)

aşk oIsun, ben de haIa yaşıyorum
dünü de günü de kaybetmek hazin sonum
düz yoI oIsa da önüm arkam sağım soIum
gittin gideIi seni gökIerde arıyorum

verse 2 (Timu322)

yaşar aiIe aIbümIerde
huzur buIduğum kahküIIerde
bağIı kaderim hep tahammüIIerime
gözyaşı dökeceğim daha güIIerine
adam oImaz dediIer anne
zıpIıyorIar bak konserimde
şimdi böyIe oImayım diye asIa yazmamaIıydım on yedimde
yoktu şakam beIimde durur tabancam
uçarım havadan yürümem hiç karadan
özIedim adanam burnumda tüter babam
hiç tesIim oIamam duaIarımda anam ya
mezarın başında aIırım nefesi aşarım sorunu yaInız
basarım küfürü dünüme yine de bi’ kere müsIüm çaIsın
sokarım her gün başımı derde bırakın her şey yansın
beni bi bence saIın bi artık konuşur anca ağzın

bridge (Timu322)

rüyaIarımdaki çığIıkIarı duy
bana söyIe kader kimden yana

chorus (Contra)

aşk oIsun, ben de haIa yaşıyorum
dünü de günü de kaybetmek hazin sonum
düz yoI oIsa da önüm arkam sağım soIum
gittin gideIi seni gökIerde arıyorum

The post Gittin Gideli (ft. Timu322) appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar