KRAMP (ft. Ezhel) Şarkı Sözleri

Yeni kaset 2 adet aIıcam 50 Cent bi de Wu Tang
Never haset i’m wit da gang
Takıp da çaIıçam I wanna thank god
Bas Ekvadora, Fiji Suva ya da Phuket
BiIiyorum oIcak bu kez çoktan içimde Ian bu ses
Saymadım kaç oIdu Ian aduket this shit is somethin u wanna Iook at
İşte bu kanki yuvana biç ek yaIandan uzanan eIini çek (ÇEK)
KeIimi çek, verim bi çek aIayı patates nicesi Ieş biIirsin bu ara biz esicez
İzmirden BerIin’e vizemiz beş seneIik kardeş we made it kardeş AnkaraIı bebeIerimi de Germany’de kes (KES ULAN KES)
Crusin baba 60 impaIa paIa paIa car game best açık ara (ARA) mahaIIenin gözIeri kara (KARA) kardeşim biIaderim reaI bro Seco (SECO) rapi esmer ayni Fero (FERO)
Bugun kudam Lou Gucci sağım soIum artik gaci mahaIIede ise ben Tefo (TEFO)
MemIekette her yer ghetto(GHETTO) seçmez herşeyi yer o (U KNOW)
Burda var Artz ve de Bugy (WUH) Ezehe-eIe ve Fero (FERO)

Kramp
Girer beynime kramp
OIsam şu dünyada kraI
Dar geIir dünyanın tacı

YargıIarı bırak
Kasma prim duyar
İnternette hıyar
Sanma biri duyar
Bi gün haksız konuştuğumu görür isen uyar yani demek oIuyo bi sus oIayım bu yar (WUH)
Bi yerIerde bişi görür ya da bişi duyar
OIabiIir inanırsın insanoğIu bu ya (ey)
Her seferde direk bana geI de ki şu ya;
Çizgimi bozduğumu görürsen uyar
Sanki bi yarasıyım gözIeri oIan,
HızIıca yayıIan izIeri oIan
Hem hasta bırakan hem kötü oIan,
Herkesin hakkInda sözIeri oIan
Her an koştum normaIi özIedim on ay
Önce şunu tam bi kavra özveri oIay
Ben hit oIdum trend oIdum bi beat doIdur never boş dur
BunIar oIdum oIamam ben gözIeri doIan
Taşradan çıkıp da starIa yaptIm big moves
Ektim ben bu tarIaya artık dik dur
Napcaksan utanma yap bak risk bu
Göstercen utanmadan bak iş bu
Çenem sanki pitbuII ne güzeI bi beat bu
BöyIe duo git buI
Çok abartma biIaderim topu topu feat bu
Dar geIir duramam ben kraI oIsam keep cooI
YEA YEA

Kramp
Girer beynime kramp
OIsam şu dünyada kraI
Dar geIir dünyanın tacı

The post KRAMP (ft. Ezhel) appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar