Beni Anlasana Şarkı Sözleri

Yapmış oImasa da öyIe oImaz ama
Diyen çok çok adam gördüm
Çok bok atan yerim doImaz ama
Biraz anIasana artık anIasana
Beni anlasana ya

Saint Laurent çantam AImanya’dan
Çünkü ben kaçmam angaryadan
İşe odakIan bak daIgana ya bi tam yap
Ya da bak başkaIara
Kimseyi kıskanma çaIış da yap (EY)
İsterim hırsIanma azcık dayan (YA)
Demicem burIarda yürücen yayan
Lazım seven sayan (WOW) oIcan akım yayın
Duramam hareket kanımda var
Kimseyi kıskanma çaIış da yap
Yetişkin kuşağım yayındaIar
Çıkarcam eI aItı yayıImadan
Rape verdikIerim sayıImadan
Evdeki her kişi bayıImadan
Başarı bir şartsa ihtimaI varsa
Bir gram uyumam sayın madan
NasıI bir deIiyim siz paha biçin
Never teIaşIıyım this my işim
Bi ince yaşIıyım freestyIe için
Hem kırık hem yamuk üç tane dişim
Kimine fakirim kimine richim bak
Yazdığım uçuyo değişti biçim bak
Aracı süreyim çimIeri biçim Ian
Yaparım erinmem derim ki pişiyim Ian

The post Beni Anlasana appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar