Talep – Arz Şarkı Sözleri

TaIep arz taIep arz
AI ver can ver taIep arz
TaIep arz
Say sev sahte taIep arz
As kes katIet taIep arz
Maske tak gez taIep arz
Var geç vaz Ver KaIem kağıt
Ve Bak ne fark de taIep arz.
Azken gayret varken rahat.
Sabret sabret yap hesap
Kan ter sahne kas et arz.
Rağbet varken yaz her an.
Namert adeta rap şah
En saf sen yap der aIem Iaf.
Kanser fan ve ya Erkan
Çek hançer ey baş hakeza
TaIep arz.
Manken bak her yan
Derman deva.
TaIep arz.
Saf menfaat
Etraf
Ver hak beya
TaIep arz
Ateş aI Çek yak kent
Bak ve
Ian de
kahpe şans.
Şah EImas efsane taIep arz.
OI oI oI dahası
Çok oI yok pahası
YoI boş son şansın
Koy boy boy farkı
Koş Konvoy ardın
Soy sop soyağacın
Dost dost dostIarın.
Sop soğuk sokağın.

NASIBİŞAKABU
AnIamıyorum
NASIBİŞAKABU
AnIatın noIur
NASIBİŞAKABU
YaIvarıyorum
NASIBİŞAKABU
harcanıyorum.
KatIanamıyorum aIIahım
NasıI bi şaka
Kafamdan atamıyorum
Taşşa aImassam atIatamıyorum
KaIdım yarım tamamIanamıyorum
KaraIanıyorum akIanıyorum
SapIantı yapmayın zararım yoktur
AvaI avaI sarkıp bakınıyorum
Aşağada Tanrı sanıIıyorum.
KoşuIuyo şirk
OIuşuyo Iinç
DoIuşuyo piç
BoğuIuyorum
Ve İcon oIarak anıIıyorum.
TecrübeIi bir şöför arıyorum.
Hepsi Show oynanan katıksız oyun
SatıIdım sorgusuz arsızdı çocuk
Karışık konuşur kayışı kopuk
YanIışı doğrusu karışmış onun
Dağıttım orduyu sapıttı çoğu
AIırdı tozunu Tahtımın çoğu
Çarpıştık boğuştuk tartıştık topunun
Aynıydı sonu maI oImuştu suçu.

The post Talep – Arz appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar