Her Şey Değişir Şarkı Sözleri

Her şey değişir değişir bir anda
Para dolu kasalar arabalar sırada
Her şey değişir değişir bir anda

Yoktan geldim buraya (şimdi)
Sayıyom parayı kasaya
Hennesy koyuyom masaya (hennesy)
Sigara döndü puroya.

Yanaşır araba kapıya.
Porche dolce gabbana (Money)
Uzak durma olaya (gel)
Koş ve koş ve kovala (koş)

Sıfır cepte nakit (yok)
Bulamadım nakit (skeet)
Paramatik like it (like)
Hadi şimdi fuck it (fuck)

Tüm çantalar dolu (full)
Rolex kaplı kolum (kol)
Rahatım ben oğlum (sal)
Kompleks yapmıyorum (hey)

Varoşlarda doğdum (ghetto)
Yoktu götte donum(
Bulamadım yolu. (Yol)
Şimdi buldum yolu.

Her şey değişir değişir bir anda
Para dolu kasalar arabalar sırada
Her şey değişir değişir bir anda

Merhaba merhaba bitch
Stilim richy rich (rich)
Dom Perignon iç (iç)
Düşmedik biz hiç (piç)

Purple lambo ja ja
Üstümde balenciaga
İlk konser barcelona
Sonra Valencia’da

Altımda var Prada (pırrr)
Come to my home brotha (bro)
Tüm kızlarda burada (girls)
Yağıyor bak paralar (money)

Gece sonu party (night)
Bu Panama’da tatil (trip)
Ve rolex rolex saatim
Benim diğer adım katil (Right)

Kalamadım sakin (hiç)
Bu sessiz bi takip (şşş)
Bulamadım nakit
Şimdi buldum nakit

Her şey değişir değişir bir anda
Para dolu kasalar arabalar sırada
Her şey değişir değişir bir anda

The post Her Şey Değişir appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar