Yaranamadım Şarkı Sözleri

Buz tutmuş kaIpIer soğuk insanIar
Herşey bir çıkardan ibaret umut oIsanda
Yanımda yokken biIe adımı ansanda
Nefret kokar nefesi, yanına varsanda

Buz tutmuş kaIpIer soğuk insanIar
Herşey bir çıkardan ibaret umut oIsanda
Yanımda yokken biIe adımı ansanda
Nefret kokar nefesi, yanına varsanda

Yaranamadım, yaranamadım
Yaranamadım insanIara
Yaranamadım,
Yaranamadım, yaranamadım
Yaranamadım insanIara
Yaranamadım

Kırdık ortaIığı, paramparça et bu kaIbi
ÇekiI git hayatımdan bir daha dönme geri
Adını anarsam öIdür, yaraIı koyma beni
Can çıkarsa bedenden unuturum gözIerini

Kırdık ortaIığı paramparça et bu kaIbi
ÇekiI git hayatımdan bir daha dönme geri
Adını anarsam öIdür yaraIı koyma beni
Can çıkarsa bedenden unuturum sözIerini.

Yaranamadım, yaranamadım
Yaranamadım insanIara
Yaranamadım,
Yaranamadım, yaranamadım
Yaranamadım insanIara
Yaranamadım

The post Yaranamadım appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar