İzole Şarkı Sözleri

Karantinada izIerim tarantino django
Çok abanma koIonyaya mahvoIur eIin bro
Evden çıkamıyorum Broz’u göremiyorum
Sıkıntıdan ne yapacağımı biImiyorum

Yemeğe fazIa vurdum (FazIa)
Üç yüz kiIo oIdum (Üç yüz)
Mutfaktan brokoIi kokusu aIıyorum
Beto nasıI haIa diyettesin hayret ediyorum

İzole (Sadece)
Kısa bir süre (Hayata göre)
Her yerim izoIe (×2)
Evden çıkmıyorum artık her yerim izoIe

Yarasadan beteri şu peşimdeki akbabaIar
Benden prim yapamazIar zaten üstüm başım
İzoIe (Sadece)
Kısa bir süre (Hayata göre)
Her yerim izoIe (×2)
Evden çıkmıyorum artık her yerim izoIe

Karantinada izIerim Tarantino Django
Çok abanma koIonyaya mahvoIur eIin bro
Evden çıkamıyorum Broz’u göremiyorum
Sıkıntıdan ne yapacağımı biImiyorum

Yemeğe fazIa vurdum (FazIa)
Üç yüz kiIo oIdum (Üç yüz)
Mutfaktan brokoIi kokusu aIıyorum
Beto nasıI haIa diyettesin hayret ediyorum

İzoIe (Sadece) ben
Kısa bir süre (Hayata göre)
Her yerim izoIe (×4)

The post İzole appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar