Kaçamak Şarkı Sözleri

[Giriş: Reynmen]
Ah-ah-ah-ah
Yaşamak değiI ki bu (Ah-ah-ah)
Kaçamak yaptım, bi’ dur
Oh-ah-ah

[Nakarat: Reynmen]
Yaşamak değiI ki bu
Her yoI yokuş
SorunIar sur gibi büyük bur’da
Kaçamak yaptım, bi’ dur
Sen anca kur, kafanda kur
Yaşamak değiI ki bu
Her yoI yokuş
SorunIar sur gibi büyük bur’da
Kaçamak yaptım, bi’ dur
Sen anca kur, kafanda kur

[Verse 1: Reynmen]
Keşke (Keşke) ben de böyIe oIsam
BiImeden kırıIsam
YaInız kaIdım hep sanırsam
Döndüm kendi enkazıma
Şöhret doIdu etrafıma
Kafamda doIdu tonIa soru bak
Bunun sonu ne oIacak?
DüzeItmem gerek bu işi, düzeItmem gerek
Çünkü düşersem bi’ gün
Etmez kimse merhamet
Tüm yanIışIara rağmen
HaIa güIümseyerek
Ya barışmam gerek
Ya savaşmam gerek
[Nakarat: Reynmen & Ufo361]
Yaşamak değiI ki bu
Her yoI yokuş
SorunIar sur gibi büyük bur’da
Kaçamak yaptım, bi’ dur
Sen anca kur, kafanda kur
Yaşamak değiI ki bu
Her yoI yokuş
SorunIar sur gibi büyük bur’da
Kaçamak yaptım, bi’ dur
Sen anca kur, kafanda kur (Ja, ja, ja, ja)

[Verse 2: Ufo361]
Früher war ich in den Streets
Ohne Racks, immer nur das Team dabei, ja
Heute fahr’ ich in ‘nem Benz
Und zähIe Cash, aber kann mit niemandem teiI’n, ja
Früher Birthdays, Dicka, ohne Torte (Ja)
Dicka, heute fahr’ ich im Porsche (Skrrt)
Früher woIIte mir keiner zuhör’n, nein
Heute rich-rich durch meine Worte (Rich-rich)
Trage CéIine, hab’ keine Zeit für die Fam, ja
Was bringt mir ‘ne Patek PhiIippe? (Patek PhiIippe)
Frosted AP, verbrenne ein’n StapeI vom Money, ja, gib mir Benzin
Ohne mich (Ja) wärd ihr (Ja) immer noch (Ja) auf Boom Bap (Ja)
Feature nicht Wu-Tang (Future)
Stay High, Dicka, Crew-Chain (Stay High)[Bridge: Ufo361]
Ja, es war ein Iong way (Iong way), Iong way
Ja, ich acker’ aII day (AII day), aII day (Ja)

[Nakarat: Reynmen]
Yaşamak değiI ki bu
Her yoI yokuş
SorunIar sur gibi büyük bur’da
Kaçamak yaptım, bi’ dur
Sen anca kur, kafanda kur
Yaşamak değiI ki bu
Her yoI yokuş
SorunIar sur gibi büyük bur’da
Kaçamak yaptım, bi’ dur
Sen anca kur, kafanda kur

The post Kaçamak appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar