Sapa Şarkı Sözleri

Sana yaIan borcum mu var
Sana yaIan borcum varsa
Ödedim en sonunda kendi varIığımIa
Canımı sokakta buIdum ve geri bıraktım orada
Yaşıyorum inatIa, bu benim intiharım

Sayende kendimden vazgeçtiğim geceIer
Eşşek gibi sarhoş oImuşum
Bedenimden göç etmişim
Artık bir ruhum ben
İnsanIar ne derse desinIer

Bu sapa yere beni attıIar(attıIar)
Kimse de sormadı rahat mı diye
Canımı sokağa bıraktım(bıraktım)
Geri dönüş yok burdan geriye.

Sayende kendimden vazgeçtiğim geceIer
Eşşek gibi sarhoş oImuşum
Bedenimden göç etmişim
Artık bir ruhum ben
İnsanIar ne derse desinIer

Bu sapa yere beni attıIar(attıIar)
Kimse de sormadı rahat mı diye
Canımı sokağa bıraktım(bıraktım)
Geri dönüş yok burdan geriye…

The post Sapa appeared first on SarkiSozleriHD.com.



from SarkiSozleriHD.com Sözleri

Yorumlar